eleco Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 jeg skal kjøpe kamera, det står mellom sony DRC-HC22E og Sony DRC-HC17E. og i og med jeg er inne på et forum for videokamera så må det vel være noen som har en liten peiling????? hvilket av de to kameraene er best, eller ville dere kjøpt? blir utrolig sur om ikke jeg får et svar, skal ikke dette forumet være her for å hjelpe hverandre??? er ca 500 kr i prisforskjell på disse kameraene, hvor 17E er det billigste. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) blir utrolig sur om ikke jeg får et svar, skal ikke dette forumet være her for å hjelpe hverandre??? Jo, men det forutsetter at noen vet svaret. Og at ikke trådstarter er kjepphøy og forlanger at noen bruker av sin egen fritid til å hjelpe. Dessuten vil et godt emnefelt være til god hjelp, noe ditt ikke er et eksempel på. I tillegg vil masing heller ikke være til hjelp. Tenker da på at dette er den tredje gangen du stiller spørsmålet. Uansett, når du ikke får svar, så tyder det på at de som har vært innom å lest tråden din ikke vet svaret. Nytter ikke å tvinge noen til å svare på noe de ikke vet. I den første tråden din er emnefeltet veldig vagt. "Hjelp til valg av videokamera" vil nødvendigvis generere endel visninger av brukere som ikke kan svare på sørsmålet ditt fordi man er nødt til å åpne tråden for å finne ut hva du lurer på. Endret 3. juni 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
eleco Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 du syns ikke det er litt mye forlangt bestandig og kunne spesifisere spørsmålet veldig? når du ser at det er folk som ikke vet mye om kamera som stiller spørsmålet.. ser at det er mange her inne som spør om samme type spørsmål som jeg, tydeligvis folk som ikke har så mye greie på videokamera.. Som får samme type svar som du gir nå, det virker som ikke folk gidder å svare om man ikke vet helt hva man er ute etter. Ser også at det er mange her inne som har mye greie på kamera, som svarer på de litt mer "avanserte spørsmålene" som stilles av folk med mer kunnskap. Og i tillegg har man stillt spørsmål om videokamera i 3-4000 kr klassen da kan man egentlig ikke forvente å få svar.. det er mitt inntrykk men det er greit, skal finne ut av det selv og kommer aldri til å bruke dette forumet igjen, for her får jeg ikke hjelp.. Lenke til kommentar
bent-ove Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 ellers så går det ann å legge litt arbeid i nettopp det selv..... Personlig brukete jeg lang tid før je gkjøpte mitt første speilrefleks, las mange tester og anmeldelser, satte meg selv opp en liten liste med for og motargument... Husk det er du som skal kjøpe kamera, da er det nettopp du som bør ta vurderingen på hva som passer deg..... Kjøpte meg nytt kamera i mars (canon 1dII) men kunne ha gjort det samme i januar. Siden dette var en investering valgte jeg å bruke mer tid, så jeg var sikker på dette var riktig. Tok også en tur i butikken og fikk testet det litt på forhånd. Ellers er jeg enig med Orjanp, måten spørsmålet fremstilles på har nok stor invirkning på om du får svar, og evt hva svar du får.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Stenges: Svar på trådstarters spørsmål kan takast her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4247934 Endret 3. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg