DrMuffins Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har et ønske om å skrive ut et par bilder som jeg har, og henge de på veggen. Men som de fleste andre har jeg bare A4 skriver, og synes det blir lite på veggen min. Defor! kom jeg på noe jeg har sett henge flere steder, et foto delt opp i flere små bilder. Noen som vet om en enkel og grei måte det kan gjøres på? Det er sikkert funksjoner for dette i CS, men har ikke sjekket enda. Kunne foreksempel likt å ha 4 x A5 el. A4, men det er kanskje for stort til å få skarpt bilde? Trenger ikke printe på 300 dpi, men grei kvalitet er jo fint.. Bildene er tatt med 5 og 8 Mp(Noen av hver). Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Image/Canvas Size..." i menyen. Velg "50 Percent" på bredde og høyde. Så velger du "Anchor" i et av hjørnene. Skriv ut. "Undo" Gjenta med de resterende hjørnene. Hvis bildene er av god kvalitet så holder den oppløsningen fint til 4xA4 så lenge du ikke skal fingranske bildet. Lenke til kommentar
DrMuffins Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Hei! Takk for et godt tips!! Funket godt og bildene blei veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå