Gå til innhold

Mulige problemer med skjermkortet

Anbefalte innlegg

HEi alle sammen. Er ny her men håper at jeg formulerer meg godt nok:

Jeg har problemer med all type "spillgrafikk". Spill som halflife2 og nå TigerWoods 2005 hakker veldig. Det går glatt noen sekunder. Så stopper den opp i 10-20 sekunder før den går fint igjen noen få sekunder. Jeg ville tro at om det hadde faktisk vært et reelt problem så burde den vel hakket jevnt?

Jeg har AMD Semphron 2400 (1600mhz), 1024 DDR Twinmos Ram, ASUS KT600 Hovedkort og har oppdatert bios og alle drivere på systemet. Fortsatt ingen resultater. Har også forsøkt forjeves å sette ned grafikken til det miste som er mulig på disse spillene men det hjelper meg ingenting.

Håper noen der ute kan komme med noen tips om enten hvordan jeg fikser probemet eller hvordan jeg kan få mer informasjon på hvor "flaskehalsen" egentlig ligger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"I rest my case" ? Om jeg ikke tar helt feil så spurte jeg ikke om jeg hadde en fet PC men det handler om at jeg har et spill som krever 500Mhz og resultatene med hakkingen på spillene er at den noen ganger kjører helt flytende og andre ganger fryser helt. Om du derimot kanskje har noen konstruktive kommentarer så hadde det vært veldig fint at du kommer med det istedet for å konstantere at jeg ikke har NASA sitt system kjørende på en arbeidsmaskin.

Og i tillegg vil jeg bare gjøre deg oppmerksom på at du ikke har noen "case to rest" siden dette var din første kommentar på innlegget.

Lenke til kommentar
"I rest my case" ? Om jeg ikke tar helt feil så spurte jeg ikke om jeg hadde en fet PC men det handler om at jeg har et spill som krever 500Mhz og resultatene med hakkingen på spillene er at den noen ganger kjører helt flytende og andre ganger fryser helt. Om du derimot kanskje har noen konstruktive kommentarer så hadde det vært veldig fint at du kommer med det istedet for å konstantere at jeg ikke har NASA sitt system kjørende på en arbeidsmaskin.

Og i tillegg vil jeg bare gjøre deg oppmerksom på at du ikke har noen "case to rest" siden dette var din første kommentar på innlegget.

Det jeg mente var at med et GF3 TI200-kort kan du ikke forvente at HL2 skal gå glatt i oppløsning over 640*480 og med all grafikksettings på low :D

Lenke til kommentar

Det er ikke det som er problemet hans. Han klager ikke på at det ikke går glatt, men at ALT STOPPER OPP I 10-20 sekunder, det skal ikke skje uansett hvilket skjermkort han har. Han sa også at det ikke spiller noen rolle om han setter alt på low og lavest oppløsning, det skjer det samme da. Les teksten folkens, og kom med noe fornuftig!

Selv vet jeg ikke ha feilen kan være, men jeg måtte kommentere likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...