DesiRomeO Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 jeg leste artikkelen om at andre kamera programmer kan forbedre bildekvaliteten..så jeg lurer på om det finnes noen sånne programmer for k750i? (selvom jeg er storfornøyd med bildekvalitet på den, men det hadde jo vært kjempe kult om det gikk ann å bli bedre ) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er ganske sikker på at det ikke finnes. Vet bare at de programmene er til telefoner med Symbian. Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det er egentlig "umulig" å forbedre bildekvaliteten på et bilde, men man kan jo kjøre diverse støyfjerningsfiltre og fargekorreksjon. Alt dette kan gjøres i Photoshop, så burde ikke være noen grunn til å skaffe et eget program til k750i. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det er egentlig "umulig" å forbedre bildekvaliteten på et bilde, men man kan jo kjøre diverse støyfjerningsfiltre og fargekorreksjon. Alt dette kan gjøres i Photoshop, så burde ikke være noen grunn til å skaffe et eget program til k750i. Photoshop gjør dette 10x bedre enn noe program man får til mobil, det kan jeg garantere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå