Ulkesh Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei, trenger hjelp til et problem. Jeg skulle bare bytte om litt på IDE-kabler og koble på to nye disker på maskina, da to andre disker plutselig forsvant og vises som "raw" i windows. Jeg har SP2, diskene forlot aldri maskina, ingen ting ble kortsluttet, de to nye diskene vises med innhold, de to gamle viser "raw". Alle fire er Samsung 160 GB. Jeg mangler ikke støtte for store disker. Jeg forstår ikke hvordan dette skjedde. Så, jeg trenger hjelp til å gjennopprette partisjonstabellen. Noen forslag ? Lenke til kommentar
Jail Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Byttet du ide kabler samtidig som strøm og systemet stod på ? Jeg ville ha prøvd Partition Magic eller et data recovery program. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Så klart byttet jeg ikke om på kabler når maskina stod på. Partition magic har ikke støtte for data-recovery. Jeg forsøket TestDisk nå, men med lite hell. Noen som faktisk har gjort dette før ? Jeg har nå 3 stk 160 Gb disker som vises som uformaterte, dette er bare tull. Hjelp ? Endret 3. juni 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå