Shotherra Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har i det siste fått jevnt med invitasjoner fra kammeratene mine på en nail det det står at du er invitert til å bruke SMS.ac. Slike sider har jeg alltid vært i tvil med å sjekke ut pga at jeg mener å ha hørt at det er endel virus og spam og en mulighet at nettsiden "tar opplysninger" fra pc-en! Hva mener dere? Er den siden trygg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er nok trygg ja, men for hver melding du får koster det deg 3 kr. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 bruk biip.no, så mange gratis sms du orker krever bare registrering. Koster deg 0,- Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) SMS.AC er et forbannet spam-helvette. Vær så snill å holde deg unna. Endret 3. juni 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Sms.ac kan brenne... Spam, spam og atter spam! Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Sms.ac sender mail til alle i messenger lista di uten at du egentlig har godgjent det Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for svar folkens. Tror jeg holder meg unna det stedet.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Sms.ac sender mail til alle i messenger lista di uten at du egentlig har godgjent det Er så lei de mailene nå! Men får de bortimot bare i Hotmail adressen min, ikke i Gmail. En annen ting: hva er hi5? Får mye spam fra dem. Er det ikke et slags nettverk for de med MSN!? BTW: Denne tråden er feilpostet og hører hjemme i Nett-tjenester. Raportert til en moderator. Endret 4. juni 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg