Vaffel89 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har et slikt: Jeg lurer på hvordan jeg kan fjerne det stygge greiene som er på vinduet? Det er et hvitt mønster, som kalles honeycomb eller no sånt (skal beskytte mot et eller annet rart) Men det er så stygt å ha det der. Noen som vet? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 ta en liten tapet kniv og cut forsiktig i kantene og prøv og dra det av... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 ta en liten tapet kniv og cut forsiktig i kantene og prøv og dra det av... tenkte på det. masse fritid i mårra. kan vel se om jeg gjør det da Gir tilbakemelding i så fall Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Det med kniv kan jeg bare glemme Men er det noen som vet om malingsfjerner, som ikke ødelegger plexien. En venn foreslo aseton (noe i den duren), men sa at det kansje er litt sterkt for plexien Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Aceton etser opp plast... EMI shield beskytter mot utstråling fra PC. Det betyr at hvis du fjerner det, så kan du forstyrre nærliggende FM radio, TV (med inneantenne), trådløst nettverk osv. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Aceton etser opp plast... EMI shield beskytter mot utstråling fra PC. Det betyr at hvis du fjerner det, så kan du forstyrre nærliggende FM radio, TV (med inneantenne), trådløst nettverk osv. Har ikke noe sånt noe Noen andre malingsfjernere som kan brukes? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 hvis du bruker slike midler, kommer du garantert til å ødelegge plexien! tror nok du kan gi opp å få den av! men ta å kjøp en ny plexibit å sett den inn i stedet! Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 sørs lit thvordan glasset er festa, har selv et Tt... kandalf der er glasset festa med skruer som det ikke går ann å skru men jeg har ikke disse firkant greiene så han beskriver på glasset. GL Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 det går ikke an å skru de nei, men det går an å klipse de av. har selv hatt det aktuelle kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå