Billy_The_Kid Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hei, skal legge ut en hjemmeside til en kar og tregner litt hjelp, siden jeg har laget til han består av en ramme som er lik på alle sider og undersider. Her ligger det noen bilder og for at siden skal se best ut og skal vere raskest mulig å vise vil jeg at "rammen" ikke skal lastes mer enn engang.. Slik at bare forandringene blir lastet, bildene logoer osv er der og slippes å lastes inn engang til hvis dere skjønner Endret 3. juni 2005 av Billy_The_Kid Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis du har f.eks. 2 rammer, en meny og en hovedramme så blir ikke meny-rammen lastet inn på nytt hver gang siden i hovedrammen skiftes. Er jeg på bærtur nå, eller? (skjønte ikke spm. helt... ) Lenke til kommentar
Billy_The_Kid Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jepp, stemmer... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Flyttes fra Programvare til Webdesign/HTML etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå