RBW Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Stretto har nå kjøpt opp nettbutikken Megabyte.as. Kjøpet skal være en del av Strettos vekststrategi og gir selskapet en bedre posisjon i forbrukermarkedet. Les mer Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg bestilte et tastatur for 8 dager siden på megabyte. 5 dager etterpå begynte jeg å lure på hvorfor jeg ikke hadde mottatt det, og oppdaget at bestillingen hadde blitt kanselert. For 3 dager siden bestilte jeg det på nytt, og nå lurer jeg å om dere tror at dere tror at de kanskje har kanselert det igjen pga. eierskifte..? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 To butikker som jeg ikke har hørt om før nå... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bestilte et WRT54G-EU fra Stretto. 2 dager senere var den her Det er bra! Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Stretto har nå hovedvekt på hjemmepc og ikke nettsalg, så det er ikke så rart at det ikke er verdens mest kjente butikk Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 To butikker som jeg ikke har hørt om før nå... Ikke jeg heller... Liten ukjent butikk kjøper liten ukjent butikk. Og nå skal de overta verden! Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 To butikker som jeg ikke har hørt om før nå... Same here. -Jar Lenke til kommentar
hermando Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bestile 1gb minne til min iBook fra Stretto. Var ingen problemer med min bestilling. Fikk den til og med levert på døren uten ekstra betaling. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det at de er i en volumbransje er jo helt rett det, men tydeligvis så er det ingen som har innviet dem i at de er i en volumbransje med en meget krevende kundegruppe som forventer rask levering, noe backordersystemer vanskeliggjør... Håper de har flere ben å stå på.. de kan fort komme til å trenge dem... Men det er jo bare min mening.. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva vil det si at stretto ikke har eget lager/logistikk? Vil man få varen tilsent fra noen andre, når man bestiller på stretto.no? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Blir sendt direkte fra Ingram Micro sitt lager. Gikk fort. 2 dager fra oslo til ålesund. (Ja. 1 dag venting på den teite omlastingssentralen her i byen) Lenke til kommentar
rscue Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bra at det slår seg sammen. Rscue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå