SnittLeif Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Siden jeg vet det er en del folk her på forumet som spiller instrumenter lurer jeg rett og slett på; Hva er din favorittsang når det kommer til å spille den. Jeg har flere: På bass: Toto - Hold the line og Metallica - Orion På trommer: Metallica - For Whom The Bell Tolls Hva er egentlig din favorittsang når det kommer til å spille den? Er det en spesiell sang du slapper ordentlig godt av med når du spiller den? Jeg regner også med at favoritter forandrer seg over tid, så det er bare å poste hvis det kommer en ny favoritt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Keyboard og piano Dream Theater: Wait for sleep Through her eyes Take away my pain Overture 1928 Strange deja vu One last time Det meste av DT egentlig, så lenge det ikke er det aller vanskeligste Liker best å improvisere på piano og bare la følelsene styre musikken. Kan drømme meg skikkelig bort da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Overture 1928 er bare digg Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Gitar - Metallica - Nothing Else Matters Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Gitar - I feel it in my fingers Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Gitar: Hm, Enter Sandman (mye forskjellige Metallica) kanskje, eller Blowtorch Slaughter - Master's Apprentices (Opeth) Trommer: For Whom the Bell Tolls Bass: hms, nei, vet ikke helt. Fiolin: Bjørnen Sover -Jar Endret 3. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 På bass: Death - The Philosopher, Necrophagist - Seven, Cryptopsy - Phobophile og Blood Red Throne - Smite Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Gitar: Metallica - Master Of Puppets Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Led Zeppelin - Since I've Been Loving You, på gitar. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Gitar: Metallica - Fade to Black Blokkfløyte: Red river valley Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 gitar: fade to black stairway to heaven metal heart (soloen ) Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Trommer: ganske mye og forandrer seg stadig vekk, men i det siste har jeg spilt endel - Dream Theater - Under A Glass Moon og Streams of Consciousness - System of a Down - Cigaro, BYOB og Old School Hollywood. - Metallica - Battery, Damage Inc. og Eye Of The Beholder Bass: - Metallica - Orion, King Nothing og My Friend of Misery. - Red Hot Chili Peppers - Californication Men som sagt, det skifter stadig vekk. Har vel aldri hatt en låt som jeg hele tiden vender tilbake til å spille. Endret 3. juni 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå