Gå til innhold

Demovare - manual på netttet?

ar156

Anbefalte innlegg

Heia,

Har sett linker til drivere, så jeg regner med at det er kurant å skaffe på nettet, men er det noen her som er behjelpelig med manualer? Er ikke akkurat den store PC'mekkern :dribble: så det hadde vært greit å unngå de største tabbene. :cry:

Jeg tenkte nå i første omgang på elektronisk-utgave av manualer. Finnes slikt på nettet? :hmm:

Kanskje det er noen som har noen gode generelle installasjons linker også? :hmm:

newbie :love:

PS: har tenkt å kjøpe 6600GT-kort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal kjøpe et skjermkort, så trenger du egentlig ikke en manual.

Hvis en manual er tilgjengelig for et produkt, så bruker det å ligge på hjemmesiden til produsenten (Som regel under downloads)

HW.no's "Hvordan bygge en PC?" eller hva den nå heter, kan jo hjelpe deg en god vei hvis du ikke har så mye peiling fra før.

Er ikke så mye du kan gjøre galt, hvis du bare skal installere et nytt skjermkort.

Man fjerner det gamle, sette i det nye, og hvis det har en strøminngang, fester man til strøm. Deretter setter man inn skjermkabelen i skjermkortet, og slår på maskinen.

Hope it helps :)

Lenke til kommentar

Jipp,

skal bare installere nytt skjermkort.

Meeen har sett så mye om dette med drivere... og har ikke helt forstått når det skal gjøres... og så har jeg sett at det er snakk om fjerning av gamle drivere.

Hadde håpt jeg slapp å bli sittende med svart skjerm.

Takk for innspill :thumbup: Moltrez, føler meg ikke så LOST lenger

Lenke til kommentar

Det er sjeldan du ikkje kjem inn på windows pga drivarfeil.

Denne framgangsmåten bruker eg:

- Avinstallere gamle drivarar

- Slå av maskina

- Skifte kort

- Skru på maskina og installere nye drivarar som eg har lasta ned på forhånd.

Lenke til kommentar

Før du installerer nytt skjermkort, er det lurt og avinstallere de gamle skjermkort driverne først. Dette gjør du da på "Legg til/Fjern programvare" i kontrollpanelet.

Sett inn skjermkortet osv, slå på maskinen, og installer de nye skjermkort driverne.

En liten ide, er å laste ned skjermkort driverne før du avinstallerer det gamle, slik at du slipper å surfe på hjemmesidene med dårlig bildekvalitet og lav oppløsning.

Edit: zeph var før meg :)

Endret av Moltrez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...