PerB Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Et raskt google søk: What is timeshifting Timeshifting occurs where an employee is permitted to carry out his or her duties under certain circumstances at any time, day or night, weekends, holidays or religious holidays - in other words, fully flexible hours of work. Men hva har dette med Barebone å gjøre? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Og et annet Google-søk gir deg denne definisjonen: Timeshifting is where you can record television/satellite/cable transmission etc and begin to watch the start of the recording whilst still recording. It requires a PC with a TV tuner card and capable software or else it requires a dedicated set top box capable of doing this, termed a Personal Video Recorder (abbreviated PVR) which records to an integrated hard drive. http://en.wikipedia.org/wiki/Timeshifting -Kisp Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det gir deg muligheten til å trykke på pause på vanlige TV-sendinger og fortsette når du måtte føle for det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg bruker mediaportal og et Hauppauge PVR150 tv-kort. Har problemer med ytelsen hvis jeg skrur på timeshifting... Men det har jo sine klare fordeler å ha det på... Andre ulemper med å skru timeshifting av...? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er dette samme sak som at du ser ein film 20 minuttar etter den er begynt og kan spole forbi reklamen? Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 La oss si at du idag sitter og ser på Norge - Italia i VM kvalikken. Etter 20 min av kampen så må du på do, men det er veldig spennende, Norge har fått straffe, men du MÅ bare på do. Du trykker på Timeshift knappen på opptakeren og går på do. Du kommer tilbake 5 min senere, og da kan du starte kampen akkurat der den var når du gikk på do. Dvs, du setter kampen på pause, og starter den igjen når du har gjort dine "ærend". Du skjønner at opptakeren fortsetter å ta opp kampen når du går på do, og når du kommer tilbake så kan du fortsette hvor du slapp i kampen, mens fortsatt så tar opptakeren opp kampen i real time. Enkelt og grei: opptakeren viser kampen 5 min forsinket, mens den tar opp kampen i realtime.... kanskje ikke den beste forklaringen, men jeg gjorde iallefall et forsøk.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 trengs det bra hw for dette ? Lenke til kommentar
Saturnen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Nei det syns jeg ikke. Jeg bruker celeron 2.4 , 512 ram og 80 gb disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå