Ustedalen Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Joda, har vært i Egypt for lenge siden. Etter det så har jeg lånt The Ultimate Hitchhiker's Guide og Engler og Demoner. The Ultimate Hitchhiker's Guide er lest ut, mens jeg begynte på Engler og Demoner i går. Etter der igjen blir det den nye Harry Potter boken og deretter Da Vinci koden. Jeg har aldri hatt sånn lesedilla før Men jeg må si at The Ultimate Hitchhiker's Guide var en utrolig morsom bok, men en helt forferdelig oversettelse til norsk: På tommeltotten til melkeveien Edit: Leif Endret 17. juli 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Super.Naiv er ei utrolig artig bok av Erlend Loe. Litt kort, så du kan jo ta med deg Da Vinci Code i tillegg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Ta med "Engler og demoner"/"Angels and demons" av Dan Brown. Genial bok! Fy søren.. Takk for det tipset.. Har store vanskeligheter med å legge fra meg boken. Det er en bok som er akkuratt for noe for meg. Vitenskaplig, historisk, krim, religion (er ateist, men til tider kan religion bli litt interessant). TUSEN HJERTELIG TAKK FOR BOKEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå