Ustedalen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Skal nå til Egypt i en uke, og jeg vil gjerne ha en bok som jeg kan lese på flyet ovs.. Jeg driver å leser Lord Of The Rings (engelsk version) men den er så stor at jeg ikke orker å ta den med meg. Harry Potter er også lest. Jeg lurte litt på å ta meg Tatt av Kvinnen av Erlend Loe, men er ikke sikker. Hvilken bok anbefaler dere? Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ta med "Engler og demoner"/"Angels and demons" av Dan Brown. Genial bok! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du kan vel se om du finner Elric of Melnibonè av Michael Moorcock. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 The Ultimate Hitchhiker's Guide. Les den før filmen ødelegger for fantasien... -Kisp Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 The Ultimate Hitchhiker's Guide.Les den før filmen ødelegger for fantasien... -Kisp Agreed Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bra bok det. Andre forslag: Noe av Terry Brooks, f.eks. Running with the Demon. Stephen King - Bok én i Dark Tower serien. Stephen Donaldson - The First Chronicles of Thomas Covenant (Bok 1 = Lord Fouls Bane) Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg lurte litt på å ta meg Tatt av Kvinnen av Erlend Loe, men er ikke sikker. Hvis du liker Erlend Loe så burde du ta med deg Doppler og NaiveSuper, begge to veldig artige bøker. Ellers kan jeg anbefale Beatles av Lars Saabye Christensen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Noe av Chris Ryan kanskje, Land of Fire f.eks. Endret 5. juni 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ta med deg tempelridder-triologien til Jan Guillou + den fjerde (arven etter arn). Hvilket gir deg: Reisen til jerusalem Tempelridderen Riket ved veiens ende Arven etter arn. Disse er helt fantastiske! Bedre bøker tror jeg ikke jeg har lest, elsker dem! Herr Brun Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Terry Pratchett - Mannen med ljåen. En bok skrevet av en som går på syre. Her er det galskap på høyt nivå. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noe med Tom Clancy eller Dan Brown kanskje? Morsomme og spennende bøker. Eller, siden Ringenes Herre ble for tung, så kan du gå for Silmarillion. Den er i det minste lettere i fysisk tyngde Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Snorre kanskje? Litt "tung" litteratur avogtil, med tanke på alle namna og stadane, men svært givande lesing. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Noe med Tom Clancy eller Dan Brown kanskje? Morsomme og spennende bøker. Eller, siden Ringenes Herre ble for tung, så kan du gå for Silmarillion. Den er i det minste lettere i fysisk tyngde Stememr at silmarillion er lettere fysisk enn ringenes herre, men ikke i språket... Tom Clancy var et bra forslag. Kan anbefale Rainbow 6. Hvis du liker teknothrillere da vel å merke Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 DurinVIII: Min favoritt faktisk. Men veldig mange i Jack Ryan-serien er bra! Hvorfor har jeg på følelsen at tn_00 allerede har vært i Egypt? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva med en bokserie av Jon Ewo? "Månen er en diger pudding", "Sola er en feit gud" og "Jorda er tøff og naken" er tre fantastiske bøker jeg garanterer at du vil like Lenke til kommentar
zotac Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 har følgende 4 bøker å anbefale C.S.Foresters bøker om Hornblower Disse bøkene omhandler livet på sjøen under napoleonskrigene Bok en heter Mr.Midshipman Hornblower PANDORAS STAR Hamilton, Peter F. Diesel Nettop ferdig med å lese selv. meget godt oppbygd bok med mange gode personligheter og vevde plot. Starship troopers Have Space Suit Will Travel bege skrevet av Robert Heinlein Scifi på gamlemåten en av bøkene var til og med grunnlaget for en av mine yndlingsfilmer Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ta med deg tempelridder-triologien til Jan Guillou + den fjerde (arven etter arn). Hvilket gir deg:Reisen til jerusalem Tempelridderen Riket ved veiens ende Arven etter arn. Disse er helt fantastiske! Bedre bøker tror jeg ikke jeg har lest, elsker dem! Herr Brun bra forlag herr bron Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 H.G. Wells : War of the Worlds Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Huff, egypt, at du gidder. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg synes helt klart at Da Vinci-koden er en meget god bok. Tror neppe du vil angre på å velge den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå