Uberbox Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Fant ingen innlegg her om denne skjermen. Noen som har erfaringer? Den er litt dyr, ca. 3200, men den ser pen ut og har 8 ms responstid + god kontrast etc. Link til dansk test: http://www.tweakup.dk/article/606/dk/ Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Ingen? Vel, jeg tar sjansen og bestiller så får dere vite hvordan den er Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Fikk skjermen min i går og er kjempefornøyd. Heldigvis ingen døde pixler. Pluss: Design; den er rålekker (sjekk ut link i første post). Kan justeres i alle retninger. Responstid; har testet med div. spill og jeg klarer ikke å se etterslep. Flotte farger og bra kontrast. Følger med DVI og VGA kabel, samt veggfeste. Bra software for å justere skjerm (slipper å fikle med knapper på skjermen). Minus: Bittelitt backlight bleeding helt øverst på skjermen, men det er ikke sjenerende hvis du ikke ser etter det. Dette er noe alle LCD skjermer har i større eller mindre grad. Ekstern strømforsyning; de tenkte nok design først og fremst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå