Gå til innhold

Gammel traver - bruker 107

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg føler meg litt gammel her jeg sitter. Fant min første bruker her på forumet. "Oskar" bruker nummer 107 fra 2000. Hvem hadde trodd at dette forumet skulle ta av slik det har gjort? Var ikke mye aktivitet her i begynnelsen så derfor ventet jeg i noen uker... :blush:

Har vært med helt siden sent 1998, men husker ikke om det var forum her før 2000?

Hva er muligheten for å få tilbake denne brukeren? Jeg aner ikke passordet, men jeg husker epost-adressen, husker til og med min første epost-adresse hos Schibsted Nett fra 1996(http://www.oslo.net/oldsnhor/)... :whistle:

Endret av Hurley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner nok alt du trenger ved å lese retningslinjene:

QUOTE (#14 i retningslinjene)

Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle nåværende og fremtidige kallenavn. Punkt 17 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Se også punkt #13: for hvordan klager bør fremstilles.
Endret av @kd
Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 03/06/2005 : 08:25)
Du finner nok alt du trenger ved å lese retningslinjene:
QUOTE (#14 i retningslinjene)

Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle nåværende og fremtidige kallenavn. Punkt 17 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Se også punkt #13: for hvordan klager bør fremstilles.

Reglene var ikke de samme for fem år siden. Ro ned paragrafridningen.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 03/06/2005 : 14:29)
QUOTE (Vågebu @ 03/06/2005 : 14:16)
Er det ikke mulig å få tilsendt passordet på e-post?

Jo, ved å kontakte forumstyret.

Dessverre tar du feil. Passordet lagres som en hash og er derfor en smule problematisk å hente frem ;) Det forumstyret kan gjøre er å endre email og/eller passord.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 03/06/2005 : 15:24)
1) @kd: Som de sier, ro ned paragraryttingen, alle har lov til å helt glemme at de har en gammel bruker.

2) Passord kan bli resatt på http://pass.hardware.no/

1) Det har jeg ingen mulighet til å vite. Jeg forholder meg til reglene slik de er nå. Hovedpoenget var uansett det med hva man skulle gjøre for å få nytt passord, nemlig sende mail til forumstyret.

2) Hvorfor står ikke dette i retningslinjene? Der står det at man skal sende mail til forumstyret.

Forøvrig er det en smule patetisk av en forumadministrator å fortelle meg å "roe ned paragrafryttingen", ettersom moderatorer og administratorer på dette forumet ikke akkurat er kjent for å se gjennom fingrene ved uklare brudd på regler.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

@kd: Den paragrafen var der ikke når jeg aksepterte betingelsene. ;) Men takk, sender epost til forumstyret nå. Ueland mente nok at du kanskje grenset til #1, og husk #13. Var ikke meningen å starte en krangel. Vi "gamlinger" må få litt særbehandling vet du. :p

Velvel, alt ser ut til å ordne seg!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...