Howard Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (Computex, Hardware.no): Det er mye som rører seg på Computex-messen i Taipei. Vi har fanget en hel del av det på våre minnekort. Les mer Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Feil Beklager, artikkelen du søker finnes ikke. Venligst prøv vårt søk. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mye bra bilder. Ser med interesse at BigWater SE er på gang, men pumpa ser fortsatt like skrøpelig ut som første generasjon. Det ville vært talentløst hvis ikke Thermaltake utbedret denne, som har vært en stor synder i mange hjem den siste tiden. Ellers så de nye Stacker kabinettene fine ut. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mye fett. LIkte spesielt endel av HTPC-kabinettene! Lenke til kommentar
torsk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 oksen skal fungere helt vifteløst Ellers mye fint å se på Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Likte TT kabinettene... Mange fine bilder Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hadde jeg vært på messen, hadde jeg aldri blitt ferdig der inne. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ellers så de nye Stacker kabinettene fine ut. Vet ikke helt om jeg er enig, så ikke ut som det var like mye plass, og alt det jallaet som stakk ut i alle retninger... Noe av det kule med stacker var jo at det var en høy boks med plass til 16 harddisker i front. Spørs om den nye klarer å matche det. AtW Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Flere enn meg som så likheten mellom "BeQuiet" av Kjetil Eide og dette kabinettet? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tenkte akkurat de samme Kenneth. "Huh, Dr. Spawn på computex? " Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Kan ikkje si eg ser noen likhet.. (?) Men masse digg på Computex. -Jar Endret 3. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Fortsatt like usikker hvilket kabinett jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Interessant lesestoff det her Synd det ikke går an å trykke på bildene for å få opp større vrersjoner av dem... Venter i spenning på neste bildeserie Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 oksen skal fungere helt vifteløst Kan jo hende de mente den var kraftig Men ellers: http://www.hardware.no/nyheter/computex/2005/2.jpg Vote AMD best partner - Get free beverage & popcorn Snakk om å kjøpe seg stemmer. Jeg synes dette hørtes svært så suspekt ut. Hvordan skal man kunne stole på at priser som de får, gis på et objektivt grunnlag når de rett og slett bestikker stemmegiverene? Dette er jo værre enn amerikansk valgkamp! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Likte kabinettet der du kunne sette inn HDer skrueløst på tvers nesten helt ned til bunnen. Nice. Tror det må bli et slikt Lenke til kommentar
G Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Åh, det var mye flotte kabinetter på en gang. Håper noen kommer til norske "webshops". Sånn utenfor messen, hvordan er folks engelsk kunnskaper på Taiwan? Har du truffet folk utenfor messeområdet og utenfor hoteller og sånne steder? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nice bilder Syns gamle stacker var tøffere enn nye. Ble nesten litt dårlig når jeg så dette bildet :o Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Synes virkelig noen dette er kult? Ja, jeg. Likte det kabinettet ( http://www.hardware.no/nyheter/computex/2005/9.jpg ) Dette MÅ komme i salg i norge *løp og kjøp* Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Fine bilder ja. Kunne tenkt meg selv å være på computex, mye snadder der. Lurer på når Ati/Nvidia kommer til å vise fram de nye kortene sine for publikum? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mange spennende kabinetter ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå