Minty123 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hei, har nå fått huntern min opp på lvl 23 og trenger noen tips :-) Equipment : Har nå skaffet Venomstrike buen som dropper fra ene Leaders of the Fang Lederne. og Fenrus' Hide fra Ulven i Shadowfang keep. Jeg er nå litt usikker på hva jeg bør lete etter av fine items til hunter fremover, noen som kan fortelle meg om andre Instance drops i fjern eller nær fremtid som jeg bør være på jakt etter ? edit : det skal være mellomrom etter komma, MELLOMROM Endret 3. juni 2005 av PandaMartin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 min hunter i lvl 24 bruker nå Ranger bow og Glowing Lizardscale Cloak Og han jakter/farmer WC for "of the fang" settet. Dumme finske rogue som rolla på armouren men ikke bruker den... Lenke til kommentar
pdkorva Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 jeg er lvl 42 hunter å bruker nå Galgann's Fireblaster som jeg fant nede i uldaman Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg brukte Galann's helt frem til level 53 eller noe,da ble den for dårlig rett og slett. Dropper relativt ofte den gjør den ikke? Har droppa 2 ganger såvidt jeg har sett. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 har Bow of Searing arrows til salgs, epic bue med 26,1dps og + til frost damage (som slower)......sylvanas - hersis den er lvl req 37. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Bruker fremdeles Hi-tech Supergun som jeg fant i Gnomeregan på lvl 35 iallefall... Endret 3. juni 2005 av MrLee Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) lvl er du mr lee? EDIT: er lvl 24 nå, hvilket våpen burde jge være på utkikk etter, digger 2hand så det må det nesten være. Våpenet kan godt skaffes på lvl 30 eller no siden jeg loker i instances bare Endret 3. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 jeg er lvl 35 med hunteren som bruker den gønneren, fikk den på ca 28 (men jeg gikk gnomeregan med lvl 60 guildies for å få max drops da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå