guardianpegasus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hallo! Jeg er på jakt etter ny telefon, men er temmelig clueless og håpet jeg kunne få litt hjelp. Funksjoner: -Kalender: (Ja), men gjerne helt enkel -MMS: (Ja) -GPRS: (Nei) -EDGE: (Nei) -WAP:(Nei) -Kalkulator: (Nei) -JAVA:(Ja) -Email klient:(Ja) -Spill:(Ja) Form er helt irrelevant. Trenger ingenting spesielt. Klapp eller ikke spiller ingen rolle. Fargeskjerm er et must, jo større jo bedre, trenger ikke være touchscreen, selv om det hadde vært morro. Pris... tja, skal ha med abb. og ser helst at egenandelen er på under en tusenlapp. Videre vil jeg ikke ha Tele2... siden jeg har hatt altfor mye problemer med dem. Merke spiller liten rolle, men kamera er et must, og et videokamera hadde vært veeeldig fint. Bluetooth osv. er ikke viktig. Minne er dog ganske viktig, da jeg liker å ta en del bilder, og det hadde vært gøy å filme ting og legge det opp på nett osv. Minnekort er absolutt et alternativ. Trenger ikke mp3, da jeg har en Zen hehe. Ang. WLAN... går det ann å koble seg opp i steder som har WLAN støtte for PDA'er og bærbare? Det hadde også vært kult, men igjen, ingen nødvendighet... Liten oppsummering: det viktigste for meg er gode kameramuligheter, video om mulig, samt spill... liker å trykke ivei når jeg kjeder meg på T-banen osv. hehe Håper noen kan hjelpe... jeg går meg nemlig helt bort i mobiljungelen. På forhånd takk! Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Kjøpte meg en D500, siden det har vært så mange anbefalinger på den, og den har bra kamera osv. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Samsung D500 var nok et bra valg. Den skal nok gi deg mye morro i et fint skall Gratulerer med ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå