Veitafan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei! For dere som ikke vet hva en cs-sang er: Det er en sang som gjør at du blir giret/motivert til å spille av. CS-sanger brukes i cs-filmer :!: . Som regel en sang med litt trøkk i. Gode cs-sanger: Within Teamptation - Ice Queen Soil - breaking me down Chesney Hawks - I Am The One And Only Hoobastank - out of control Linkin park - Numb Bond - Explosive *Alle disse har blitt brukt i cs-filmer. Post sanger som du mener er Counter-Strike nokk for deg . Og som du mener hadde passet i en film . Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 http://www.angelfire.com/mi2/campsongs/ Hører Sandras siste singel også er fet... Lenke til kommentar
Wice Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 enda en slik post jau, her er min liste: Chesney Hawkes - The One And Only Lagwagon - Violins sum41-stillwaiting ole ivars - Kongen av campingplassen Queen - Another One Bites The Dust Hammerfall - Hearts On Fire A 05 Metalica - Die Die My Darling Creed - With Arms Wide Open Soil - Pride Dj Kicken vs. Mc-Q - Ain't No Party Like An Alcoholic Party AC-DC - Stiff Upper Lip Lenke til kommentar
Mira Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ser at trådstarter har sett eolithic-filmen Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kalle Klovn Kaptein Sabeltann Smurfesommer Pokemon (Japansk versjon seff) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Breaking benjamin - blow me away. Stratovarius - Eagleheart. The Prodigy - Spitfire. Wig Wam - In my dreams. Vanessa Mae - Contradanza. Metallica - Holier than thou. Stratovarius - Freedom. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Ser at trådstarter har sett eolithic-filmen Alt for mange ganger. Det er min favorittfilm . Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Rammstein - Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 `Cinimoe` Skrevet 03/06/2005 : 07:23 enda en slik post jau, her er min liste: Chesney Hawkes - The One And Only Lagwagon - Violins sum41-stillwaiting ole ivars - Kongen av campingplassen Queen - Another One Bites The Dust Hammerfall - Hearts On Fire A 05 Metalica - Die Die My Darling Creed - With Arms Wide Open Soil - Pride Dj Kicken vs. Mc-Q - Ain't No Party Like An Alcoholic Party AC-DC - Stiff Upper Lip :!: Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Personlig liker jeg mer utradisjonell musikk i fargmovies, f-eks kaptein sabeltann, postmann pat, lets twist again osv. Er lei av musikk med trøkk i på filmer. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Clawfinger - Biggest and the best Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jimmy Soul - If you want to be Happy Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hold deg unna 4ngry 14izzz musikk er mitt råd. Det tilsvarer over halvparten av sangene i første post. Greit nok, det har funket en gang i tida, men når en flokk ungdommer som har sett litt for mange fragmovies fra større klaner bruker de samme sangene, gang på gang, da blir det bare frustrerende. Mine tanker Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hold deg unna 4ngry 14izzz musikk er mitt råd. Det tilsvarer over halvparten av sangene i første post. Greit nok, det har funket en gang i tida, men når en flokk ungdommer som har sett litt for mange fragmovies fra større klaner bruker de samme sangene, gang på gang, da blir det bare frustrerende. Mine tanker My point exactly Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hoobastank - just one Thrice - Silhouette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå