Gå til innhold

Tips til klassiske LAN spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Transport Tycoon, men det støtter bare to spillere om gangen. Kan ta det mens resten sover? :p

 

Ellers er GTA 1 et spill jeg spilte mye på tiden LAN-partyene våre brukte coax-kabel. Codename Eagle er jo også ganske genialt, men det blir kanskje for nytt?

 

Death Rally har vel også multiplayer-muligheter så vidt jeg kan huske

Lenke til kommentar
Unreal Torunament, Far Cry, Flat Out og Worms.

Når ble Flat Out en klassiker :ermm:

Over til saken.. Starcraft, Diablo 2, Warcraft, Hidden and Dangerous, Rainbow Six, Ghost Recon, C&C Generals (kanskje for nytt), Settlers 2 har vel multiplayer tror jeg og så klart som nevnt over her, Red Alert :)

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar

Skrev faktisk en liten snutt om dette i går:

 

Knakende bra LAN-spill fra mine yngre år:

 

tv08.gif

Terminal Velocity.

 

duke%203D.jpg

Duke Nukem 3D. Shrinkgun + tripmines for teh win!

 

dm3.jpg

Doom 1 + 2, deathmatch og co-op var ca. like populært.

 

rk-698_4.jpg

Command & conquer. Jeg var en jævel til å bygge murer fra basen til midt på brettet, pøse på med SAM-sites og obelisker, og så mure alt inne. "Got a present for ya!" ble også mye ropt. :)

 

I_OCTAN1.GIF

Hi-octane. En liten perle fra Bullfrog. I bunn og grunn er dette Wipeout (som kom ut året etter) med store, oppgraderbare våpen. Frenetisk deathmatch-action.

 

syndcat1.gif

Syndicate + American revolt, også fra Bullfrog. Cyborger, store våpen, oppgraderbare kroppsdeler, dop, 4-spillers deathmatch.. hva mer kan man ønske seg?

 

acedave.gif

Quake test. Herregud så gøy vi hadde det.

 

systems26.jpg

System Shock 2 co-op. Et av de bedre spillene i manns minne, og skrekkelig artig-skummelt med flere spillere.

 

magic_carpet.gif

Magic carpet kan vi heller ikke glemme. Vemmelig artig både i single- og multiplayer. Husker jeg var skikkelig misunnelig på en kamerat som hadde Pentium 60, og jeg hadde bare en 486DX/4 67Mhz.

 

descent.gif

Descent. Opp-ned-motion-sickness-fremkallende spill. Mest co-op på dette også. :)

 

abuse_game_b.jpg

Abuse.

 

car3.jpg

Carmageddon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...