HamiltonII Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Sitter og vurderer et ny tastatur/mus pakke og jeg synes det tastaturet til MS med fingeravtrykkleser ser litt fancy ut, men jeg lurer litt på musen,siden jeg har en MX700 fra før og jeg er jo blitt vant til logitech og oppladbar mus. Må jeg bytte batterier annenhver dag, eller hvordan er dette? Hvis det innebærer hyppig bytte av batteri så går jeg nok for en MX1000... Edit: Har forandret topic til å passe til det neste spørsmålet mitt. Endret 6. juni 2005 av HamiltonII Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har en wireless intelmouse explorer 2.0 og der holder batteriene ca 1mnd med daglig bruk, jeg har kjøpt oppladbare batterier til min . Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Regner med at du har tilsvarende bruk som meg Takker for svar og går nok for MS da ja. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har samme som snekker'n, men mine holder i 5 mnd. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Ok nå har jeg begynt å sikle etter MX3100 pakken til logitech også, men jeg klarer rett og slett ikke bestemme meg så her trenger jeg deres erfaringer! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har MX3100 og er veldig godt fornøyd. Batteriene til musen må vel lades ca en gang i uken men det går for å lade de opp (kanskje en halvtime) i dokkingstasjonen. Det er også en av/på-knapp under musen som gjør at du kan spare batteriene hvis du ikke skal bruke den på en stund. Tastaturet er veldig bra, den eneste ulempen det har er at volum-kontrollen må skrus rundt istedet for +/- knapper som jeg hadde før. Jeg har aldri hatt noe annet enn Logitech så det er vanskelig for meg å sammenligne, men MX3100 kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tastaturet er veldig bra, den eneste ulempen det har er at volum-kontrollen må skrus rundt istedet for +/- knapper som jeg hadde før. Volumhjul er jo rått! Det var en av de tingene folk siklet etter hos Internet Navigator SE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå