avg000 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 heisann! Er litt i tvil om innlegget mitt passer inn her... Hvem tilbyr billigst SMS? Å sende SMS gjennom internett er kanskje enda billigere? Blir veldig glad for svar! Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Heisann. Denne posten hører nok hjemme i Operatører og Tjenester. Flytter den dit for deg. Tenk litt gjennom plasseringen neste gang Angående spørsmålet ditt er det litt vanskelig å svare. Enkelte operatører har veldig lav pris på SMS uten noen om og men, andre operatører tilbyr ubegrenset antall SMS for en høy månedssum osv osv.. Angående sending fra internett bør du prøve biip.no. Der er det helt gratis og ubegrenset antall, i en introduksjonsperiode. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Biip.no sender med reklame i meldingene, på en måte som gjør at det er vanskelig å skille det. Ikke det beste.. Selv har jeg Djuice nonstop fra Telenor, hvor jeg betaler 299 på måned. Og jeg kan sende så mange sms jeg vil gratis, uten noen haker, eller problemer. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Biip.no sender med reklame i meldingene, på en måte som gjør at det er vanskelig å skille det. Ikke det beste.. Fyll meldingene med mellomrom på slutten, evt. bruk alle tegnene og så kommer det ingen reklame. Glemte å flytte denne så flytter den nå Lenke til kommentar
avg000 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Tusen takk for svar dere Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Med netcom kan du sende 2000 meldinger for kun 249 kr (smsmania kr 200 + easytalk 49) eller evt 299kr (kontantkort med smsmaniakort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå