skromt Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Trenger jeg kun å feste pci Express kabel? har ikke bruksanvisning.. Eller trenger jeg vifte kabel også? Og hvilken skal jeg bruke? På forhånd takk. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Trenger kun PCI-Expresskabel, og drivercd. Og TV-ut kabel om du skulle trenge det senere Tenkte på å kjøpe det kortet som Komplett hadde som demovarer, men fant ut at jeg IKKE trengte det, og endte opp med PowerCOlor X800 Bravo Ed. med 256mb GDDR3 minne og ViVo Lenke til kommentar
skromt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Ah så trenger ikke noe ekstra til vifta? Lenke til kommentar
skromt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Installerte driver ved hjelp av Catalyst Control Senter, og når jeg prøve å starte dette programmet, Cli.exe er det progam feil, ble ikke installisert riktig, hm? prøve en eldre versjon? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du må installere .NET før du legger inn CCC, bruk CP (ControlPanel) istedenfor hvis du ikke vil installere .NET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå