Gå til innhold

Hovedkortet som kvelda?

Vu-caN

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bare bytte plass på lydkortet, og når jeg putta den i den andre pci-sloten, så klarte kortet å kile seg fast. Har nettopp fått meg tt tsunami kabinett, og er ikke helt vant med de skrueløse mulighetene som byr seg der.

Men uansett, jeg traff sloten, men den kilte seg fast på skrå nedover, pga de "smarte" festeløsningene(vel, jeg tar jo skylda selv, men om jeg skal legge skylden videre ... :whistle: ).

Jeg har jo lest den der tråden om "Alt pc'en min har vært gjennom" ... så kommer jeg og kan ikke bytte slot engang uten at den kvelder.

Jeg har prøvd å plugge ut alt(alle kort, hd'er, strømplugger, bortsett fra den rektangulære store og den lille firkanta), og når jeg trykker på powerknappen får jeg bare et lynglimt på ting som skal lyse i pc'en. For å utelukke strømforsyninga så har jeg testa med en annen. Dessuten, når jeg trykker på powerknappen kommer det en svak svi-stank fra nede til høyre på hovedkortet( det er en sånn "brikke"(liten prosessor) der ).

Steike meg i øret asså! Har de ikke tenkt på kvalitetssikring i alle ledd? (det har tilogmed artistmanageren Timothy Dahle fått med seg er lurt)

Er forøvrig et asus p4c800 deluxe kort, så derfor er det ekstra kjipt. :blurp:

Dessuten trenger jeg et hot tips om nytt hovedkort. Gjerne et som er VELDIG klokkevennlig(sitter på en p4 3.2ghz som søker gode klokkeegenskaper)!

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...