Lapette Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Har faktisk vært nedi Sør-Afrika og sett den broen sjæl, skulle hoppe - men var den ène dagen i året hvor det blåste for mye Æsj, nedtur. Men tolker det som et tegn fra de høyere makter om at det ikke var meningen at jeg skulle hoppe! Anderfo- linken til videoen du sendte funka ikke gitt. Hva var det for noe? Tar en tur til rjukan igjen til våren nå. Anbefales! OH SHIT - den cablecar greia så jo helt sjuk ut. Luftballong også! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Anderfo- linken til videoen du sendte funka ikke gitt. Hva var det for noe? Prøv denne, tror det er samme video.. (riktignok i dårligere kvalitet, men hvis du søker mer på "dan osman" tror jeg du kan finne noe bedre selv) http://www.youtube.com/watch?v=XIAidlsdlEw Endret 8. februar 2007 av anderfo Lenke til kommentar
Toa Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva diskuterer vi egentlig her? Bildene, eller strikkhopping? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fin historie, men bildet var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Meg på Rjukan lørdag 23.juni 2007 Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Bumb,jeg skal hoppe imorra og jeg gleder meg som en liten unge ...!!! Lenke til kommentar
belowyn Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Legger forresten til at mannen etter hoppet forklarte at han har vært overalt i Europa og hoppet, og i Afrika var han og hoppet fra en 260 meter høy bro, verdens høyeste hopp, men INGEN kunne måle seg med Rjukan! Neimenn, er det ikke Andrei som fester? Lenke til kommentar
SamLamberts Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Synes det er noe alle må oppleve Her tok jeg en på Rjukan: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå