Joe DiMaggio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hei! Det har seg sånn at jeg har fått en prosessor av en kamerat. Han sier at den har ødelagt hovedkortet hans og han advarer meg mot å bruke den. Han vet ikke hva som er galt med den, men da jeg drev og pusset og vasket den i dag så så jeg at det var noe som manglet på prosessoren (se bilde) Det er en bit som er knekt av. Er dette farlig? Det er jeg som har kjøpt denne prosessoren og har kvitering på den. Kan jeg sende den inn til butikken å få ny? Er det slik at en ødelagt del kan ødelegge flere deler? Som f.eks. at hovedkortet og får og ikke snakke om diskene mine kan gå i stykker? Mvh Kronztad Endret 2. juni 2005 av Kronztad Lenke til kommentar
bengh Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tror nok det er best å kaste denne Athlon XP 2200. De motstandene eller likn. som sitter på toppen av prosessoren har nok en funksjon. En ny tilsvarende Sempron koster ikke stort. En defekt/kortsluttet CPU kan nok, i værste fall, ta med seg et HK i graven. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis du mener at feilen var der da du kjøpte prossesoren, og det ennå er garanti på den, skal du selvfølgelig ha den byttet. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 OK, takk for svara! Jeg ser om jeg ikke klarer og få en ny en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå