Don-7 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei til dere, Jeg har nettopp kjøpt meg en AmiloPro V2020. Den fungerer som bare det, men jeg sliter med en ting. Når jeg vil se på en dvd da er det stop. Support fortalte meg at det mangler en dvd codex (what ever that may be). Jeg bruker Mediaplayer 10. Jeg har 'prøvt' en program som heter Cliprex, det fungerte men viste ikke teksting av filmen og i tillegg fikk jeg en hel haug med spyware gratis!! Er det noe der ute som kan hjelpe meg? Skulle være meget takknemlig. Så er det tradløs internett. Jeg kjøpte meg også en D-link DI-614+ router. Jeg klare ikke å få det til å virke. Jeg bruker Adsl fra Telenor, med en CellPipe modem. Min bærbare 'ser' den trådløse nettverk, men jeg klare ikke å koble - både stasjonær (ikke trådløse) pc eller den bærbare til internett. Please er det noe som har peiling på dette? På forhånd takk til dere alle fra en oppgitt begynner! Don-7 Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hmm, Ingen av spørsmålene hører velegentlig til under "bærbar" seksjonen. Men OK... here goes: 1. Codec problem (under software seksjon?). Det finnes så vanvittig mange codec'er der ute at det er bortimot umulig å sikre at man har alle. Last ned ett par "samlepakker" som Nimopack og codecpack. Ett søk på google med søkeord som download, codec og pack tar deg langt. 2 Trådløstproblem (under nettverk seksjon?): Tipper problemet er at du ikke har lagt inn PPPoE brukernavn og passord i D-Link'en din. koble en PC til D-link'en.Åpne http:\\192.168.0.1 Mener å huske D-Link bruker default denne adressen. Logg på og sett opp for tilkobling til Telenor. Spyware: Kjør på med Spybot, AdAware og MS antispyware. Tilsammen fjerner de det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå