phax Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 jepp, har selvsagt tatt i bruk a-patch for og fjerne all reklamen og sånt dill. men det gjør desverre ikke messenger'n noe mere stabil. men må sies at messengeren har oppført seg bra siden jeg opprettet denne tråden.. så det hjelper nok og true den litt. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hvertfall frem til jeg finner noe enda bedre alternativ. eller kanskje skjerper messenger seg når de kommer med 8.0 Ingen versjon av MSN Messenger kommer til å bli bedre enn 6.2 var. Men så måtte de jo selvfølgelig føkke opp alt med 7.0... enig der, bruker selv enda 6.2 ... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fungerer det å bruke 6,2 enda? Prøvde 6.2 men fikk opp at jeg måtte laste ned ny versjon og den nye versjonen var 7.0 som jeg ikke ville ha. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fungerer det å bruke 6,2 enda?Prøvde 6.2 men fikk opp at jeg måtte laste ned ny versjon og den nye versjonen var 7.0 som jeg ikke ville ha. Tror det bare er en sikkerhetsoppdatering, ikke selve versjonhoppet. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hovedgrunnen min for å velge Microsofts klient er faktisk smileyene. Prøvde Trillian engang. Smileyene der var en deprimerende affære. Fyren som har laget standardsmileyene til MSN Messenger har truffet blink mange ganger. En del av dem er temmelig slitesterke. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 <3Skype<3 eneste minnus med skype er at det er så få som bruker det, alle bruker MSN fordi alle andre bruker det Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har brukt Mercury (det er vel det som var dMSN, kanskje...?) selv, og den synes jeg fungerer veldig bra. Trillian er jo kjempegreier, men den bruker MYE systemressurser og har lang oppstarttid når du slår på pcen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Hovedgrunnen min for å velge Microsofts klient er faktisk smileyene. Prøvde Trillian engang. Smileyene der var en deprimerende affære. Fyren som har laget standardsmileyene til MSN Messenger har truffet blink mange ganger. En del av dem er temmelig slitesterke. ja de orginale smilyene pluss muligheten til og lage egne gif's er noe jeg savner med de fleste andre alternativene.. displaypic er jo også en viktig faktor for meg. selv om noen kanskje synes det er fjortis. liker bare og gjøre ting litt mer personelig en bare sort tekst på hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
nyland Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sitter enda og venter på den dagen da MSN tar steget opp til ICQ sitt nivå og lar oss sende beskjeder til "offline contacts" som de får neste gang de logger seg på... Det kalles e-meil........ Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hehe.. godt poeng Men jeg synes uansett det er både enklere å raskere å sende en "offline beskjed" i ICQ enn å skrive en e-mail. Pluss, det føles liksom litt overkill å sende en e-mail med en setning i.. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ja de orginale smilyene pluss muligheten til og lage egne gif's er noe jeg savner med de fleste andre alternativene.. displaypic er jo også en viktig faktor for meg. selv om noen kanskje synes det er fjortis. liker bare og gjøre ting litt mer personelig en bare sort tekst på hvit bakgrunn. Gaim har hatt støtte for sånn "displaypic" som du kaller det ganske lenge. Hvis ikke jeg har missforstått hva du mener, så er det bilde av deg selv ikke sant? De orginale MSN smileyene følger også med. Vet ikke hvordan det fungerer med egendefinerte smilies, siden jeg aldri har brukt det før. Jeg har aldri klart å bruke MSN Messenger mer enn 10 minutter noen gang heller, for et grusomt program! Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 displaypic er bilde av den andre personen og deg selv ja. (det de kaller det i msn messenger så derfor det navnet) forsket ikke så mye på det men gaim virket som det beste alternativet av alle jeg har testet. det eneste det manglet var custom gif smilys. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det som er at "alle" har MSN. Derfor er man jo også nesten nødt til å bruke det, hvis man vil chatte med venner osv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Nei, msn er bare et nettverk, og man kan bruke mange andre programmer for og chatte på det nettverket. msn messenger derimot er et program som "alle" bruker. det er dette programmet jeg prøver og finne et alternativ til. get it? på samme måte som at man kan bruke mange forskjellige browsere til og surfe forumet f.eks... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Gaim har hatt støtte for sånn "displaypic" som du kaller det ganske lenge. Hvis ikke jeg har missforstått hva du mener, så er det bilde av deg selv ikke sant? Kan du forklare hvordan man gjør dette? Har selv skiftet over til Gaim og savner litt denne funksjonen. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 A-Patch for MSN Messenger 7.0.0777. Den fjerner alt tullet med MSN Messenger, men vet ikke om den klarer å få til det du har problemer med. Du kan jo prøve og se om du liker MSN Messenger "bedre" etter å ha fjernet alt dill-dallet. må jeg ha 6,2 inne får å bruke den? Fungerte ikke med 7. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 a-patch funker på 7.0/7.1 jo? sikker på at du har en oppdatert versjon av a-patch da? se bildet, her er det 7.1 med a-patch og litt enkel konfigurasjon. http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4269080 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fungerer det å bruke 6,2 enda?Prøvde 6.2 men fikk opp at jeg måtte laste ned ny versjon og den nye versjonen var 7.0 som jeg ikke ville ha. Jeg sitter på 6.2 (Win 2k), og nekter å oppdatere.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 sitter du på win2k? why? the horror.. the pain.. nei x64 er tingen.. setter pris på litt utvikling og ytelse jeg. du har kanskje photoshop 8.0 også fortsatt? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sitter enda og venter på den dagen da MSN tar steget opp til ICQ sitt nivå og lar oss sende beskjeder til "offline contacts" som de får neste gang de logger seg på... Det kalles e-meil........ e-mail faktisk, og det er ikke det han mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå