Guybrush Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei Går det ann å få kontakt med komplett nå? (19:30 på kvelden) Svarer de på mail nå ? Telefonen er jo stengt.. Mvh Guybrush Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Som ved andre bedrifter, får også disse arbeiderne fri om ettermiddagene! :wink: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Nei, det er det dummeste jeg har hørt. Jobber de ikke døgnet rundt ??!! Jaja. Siste gang jeg bestiller derifra :smile: Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Fikk mail fra dem klokka halv fire om natta'n engang. Maila dem med et par spørsmål ang.et hovedkort cirka klokka kvart over tre, og fikk svar rett etter halv fire ... midt på svarte nattan :wink: Det syns jeg var veldig bra... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Der er også http://www.netconnection.no veldig kjappe. Svarer uansett tid på døgnet. Hvertfall på de 3-4 mailene jeg har sendt som har vært fra 24.00 og utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå