Jarmo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe... Lille østkant gutten dret seg ut... paroa er en grei kar ! Fixet... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Trodde ikke 24-åringer blodtrimme 9.9 hk motorer jeg, trodde de kjøpte seg en 15 hk motor isteden... Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Har begge motorene så!! Har sjekket litt på responsen der ja! jeg har en Kbs 445, med suzuki 9,9 trimmet til 15 greide den 17,7 knop mens med Hondaen klarte den 20,1..... Byttet du propellen også på Suzukien ? har aldri bytta propell på noen av de!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bare så dere hvet det er jeg sterk som et helvete!! Og du pikktryne.. To takt er ut fattige luse jævler.. Sosial intelligens er i hvert fall ikke din sterke side. Hvor gammel er du? Prøv å svar meg uten å kalle meg diverse ting, vær så snill. 24 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har begge motorene så!! Har sjekket litt på responsen der ja! jeg har en Kbs 445, med suzuki 9,9 trimmet til 15 greide den 17,7 knop mens med Hondaen klarte den 20,1..... Byttet du propellen også på Suzukien ? har aldri bytta propell på noen av de!! Hvis du går fra 9,9 HK opp til 15HK så bør du bytte propellen seff. større prop. eller større stigning.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du betalt for å fikse en 9,9 til 15hk har du blitt lurt... Du har 12 hk på den no.. hvis du skal ha 15 må forgasser og readventil byttest, har sjøl ringt til erling sande a/s og spurt.. Trenger bare forgasser. På mercury/mariner motorere er det kun en plate som sperrer for bensin. Honda 15 firetakt, nei... Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Har begge motorene så!! Har sjekket litt på responsen der ja! jeg har en Kbs 445, med suzuki 9,9 trimmet til 15 greide den 17,7 knop mens med Hondaen klarte den 20,1..... Byttet du propellen også på Suzukien ? har aldri bytta propell på noen av de!! Hvis du går fra 9,9 HK opp til 15HK så bør du bytte propellen seff. større prop. eller større stigning.... jeg sa bare fiks den til 15 hk koste hva det koste vil!! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg sa bare fiks den til 15 hk koste hva det koste vil!! Ja, nå var du tøff nå! :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Trenger bare forgasser.På mercury/mariner motorere er det kun en plate som sperrer for bensin. Lenge siden hadde Yamaha 9,9HK bare en plastsperre slik at man ikke kunne åpne spjellen helt, når man fjernet sperren fikk man 15 HK... Hvordan er det med Yamaha 9,9 i dag ? Endret 2. juni 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Trenger bare forgasser.På mercury/mariner motorere er det kun en plate som sperrer for bensin. Lenge siden hadde Yamaha 9,9HK bare en plastsperre slik at man ikke kunne åpne spjellen helt, når man fjernet sperren fikk man 15 HK... Hvordan er det nå med Yamaha 9,9 ? suzuki ikke yamaha!!! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det finnes da andre merker en suzuki da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvordan er det nå med Yamaha 9,9 ? suzuki ikke yamaha!!! Les mine lepper, YAMAHA 9,9 HK er det spm om nå ! Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hvordan er det nå med Yamaha 9,9 ? suzuki ikke yamaha!!! Les mine lepper, YAMAHA 9,9 HK er det spm om nå ! For øyeblikket ser jeg ikke dine lepper så det kan jeg ikke avgjøre!! Natta Jarmo whatever yamaha fan i det sorteste heiteste hullet i mørket Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Honda 15 firetakt: Ser jeg ETT ord til som minner om banning eller uthenging av andre brukere fra deg, blir du permanent utestengt fra forumet. Første og siste advarsel. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 tohatsu å yamaha er de beste ikke noe tvil med forskjellig kvaliteter.! bra med firetakten din er bensin forbruket å levetiden.! Lenke til kommentar
monga Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er helt enig med paroa! Er ikke mye og skryte av en honda firetakt!! Honda er den firetakteren som har vært mest tull med så det var ikke noe bra valg.. En annen ting.. Hsuker ikke hvem, men en sa at det er inn med firetakt! greit-greit.. det er mange store båter som har det fortiden men det er ikke fett på liten ungdomsbåt!! de veir mye! Men skal man ha en firetakt? ta suzuki sine.. de er bra Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hadde en Honda 10 før, det var det svakeste jeg noen gang har kjørt. Gikk nesten like sakte som da jeg hadde en Mercury 7.5hk på. Så tok jeg å kjøpte meg en Tohatsu 9,9. Og da ble det andre boller. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jepp, tohatsu er sterke motorer.. Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Er helt enig med paroa! Er ikke mye og skryte av en honda firetakt!! Honda er den firetakteren som har vært mest tull med så det var ikke noe bra valg.. En annen ting.. Hsuker ikke hvem, men en sa at det er inn med firetakt! greit-greit.. det er mange store båter som har det fortiden men det er ikke fett på liten ungdomsbåt!! de veir mye! Men skal man ha en firetakt? ta suzuki sine.. de er bra Honda er de som har minst feil på utenbordsmotorene sine så der tar du nok feil!! Og hvis noen lurer så er palroa en raring i klassen min. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvem av oss to som er rare kan vel diskuteres ganske kraftig. Visst vi skal se på oppførselen/væremåten så ville jeg ikke kalt meg selv for en raring fremfor Honda 15 firetakt som er en artig skrue. Mvh paroa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg