Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Bare så dere hvet det er jeg sterk som et helvete!! Og du pikktryne.. To takt er ut fattige luse jævler.. Pass munnen din ! ellers får du et par laps på rumpa di..... spanking er digg det men ikke med det feil kjønn!! Du burde vurdere en annen form for opphisselse.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Syns heller ikkje hondaen din va noke serlig og skryte av, Men den bruker no i alle fall lite bensin! Syns det blir teit hvis alle skal komme og sei! Min yamaha er best for det at eg syns det, kom med en grunn hvis dokke skal skryte! Sjøl har eg en 9,9 suzuki, er vel ikkje av dei raskaste men, funka fint for meg Du bolla hvorfor synes du ikke honda er bra skal vedde alle invollene mine på at du aldri har kjørt en 15 honda. Ps!! Har prøvd den suzukien din den sugde hardt!! Bare lurer, klarer du å starte noen motorer med snora? Nei, han ruller/senker den igang... Bare så dere hvet det er jeg sterk som et helvete!! Og du pikktryne.. To takt er ut fattige luse jævler.. Se her du: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg tror dette er en harbarka østkant gutt! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du? hvordan er den suzukien din trimma? Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Du? hvordan er den suzukien din trimma? Hvet ikke jeg sa bare fiks det jeg!!! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ka du betalte då? betalte du under 2000 kr er du blitt lurt.. Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 ka du betalte då? betalte du under 2000 kr er du blitt lurt.. det kom på 3200 kr Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du betalt for å fikse en 9,9 til 15hk har du blitt lurt... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe... Lille østkant gutten dret seg ut... Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Har du betalt for å fikse en 9,9 til 15hk har du blitt lurt... Goophy man måtte ha noe deler som kostet litt!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe... 5,1 hk opp for 3200 kr! Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe... Lille østkant gutten dret seg ut... paroa er en drittunge!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bare så dere hvet det er jeg sterk som et helvete!! Og du pikktryne.. To takt er ut fattige luse jævler.. Sosial intelligens er i hvert fall ikke din sterke side. Hvor gammel er du? Prøv å svar meg uten å kalle meg diverse ting, vær så snill. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Goophy man måtte ha noe deler som kostet litt!! D'oh... Men en forgasser koster ikke 2000,-. Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Bare så dere hvet det er jeg sterk som et helvete!! Og du pikktryne.. To takt er ut fattige luse jævler.. Sosial intelligens er i hvert fall ikke din sterke side. Hvor gammel er du? Prøv å svar meg uten å kalle meg diverse ting, vær så snill. 24 Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du betalt for å fikse en 9,9 til 15hk har du blitt lurt... Du har 12 hk på den no.. hvis du skal ha 15 må forgasser og readventil byttest, har sjøl ringt til erling sande a/s og spurt.. Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Goophy man måtte ha noe deler som kostet litt!! D'oh... Men en forgasser koster ikke 2000,-. jo Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 paroa er en drittunge!! Hva? Jeg synes det er du efter alt dette som er såkalt "drittunge"... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Har begge motorene så!! Har sjekket litt på responsen der ja! jeg har en Kbs 445, med suzuki 9,9 trimmet til 15 greide den 17,7 knop mens med Hondaen klarte den 20,1..... Byttet du propellen på Suzukien ? Endret 2. juni 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg