Gå til innhold

Hvem har den beste 9,9 15 hk motoren her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns heller ikkje hondaen din va noke serlig og skryte av, Men den bruker no i alle fall lite bensin!

 

Syns det blir teit hvis alle skal komme og sei! Min yamaha er best for det at eg syns det, kom med en grunn hvis dokke skal skryte!

 

Sjøl har eg en 9,9 suzuki, er vel ikkje av dei raskaste men, funka fint for meg :)

Lenke til kommentar
Syns heller ikkje hondaen din va noke serlig og skryte av, Men den bruker no i alle fall lite bensin!

 

Syns det blir teit hvis alle skal komme og sei! Min yamaha er best for det at eg syns det, kom med en grunn hvis dokke skal skryte!

 

Sjøl har eg en 9,9 suzuki, er vel ikkje av dei raskaste men, funka fint for meg :)

Du bolla hvorfor synes du ikke honda er bra skal vedde alle invollene mine på at du aldri har kjørt en 15 honda. Ps!! Har prøvd den suzukien din den sugde hardt!!

Lenke til kommentar
Sjøl har eg en 9,9 suzuki, er vel ikkje av dei raskaste men, funka fint for meg :)

Suzuki, billig i innkjøp, dyre deler! :p

 

Edit:

  Paroa er bare veldig misunnelig på meg!! Ps han er en skada drittunge!!!

 

Jeg er ikke misunlig på noen og jeg ser ikke helt hva du prøver å oppnå? Jeg er heller ikke skadet.

Endret av paroa
Lenke til kommentar
Syns heller ikkje hondaen din va noke serlig og skryte av,  Men den bruker no i alle fall lite bensin!

 

Syns det blir teit hvis alle skal komme og sei! Min yamaha er best for det at eg syns det, kom med en grunn hvis dokke skal skryte!

 

Sjøl har eg en 9,9 suzuki, er vel ikkje av dei raskaste men, funka fint for meg :)

Du bolla hvorfor synes du ikke honda er bra skal vedde alle invollene mine på at du aldri har kjørt en 15 honda. Ps!! Har prøvd den suzukien din den sugde hardt!!

Bare lurer, klarer du å starte noen motorer med snora? :)

Lenke til kommentar
En sånn 4-takts motor vil aldri gi samme respons som en 2-takt, det burde du da vite. Det blir jo bare idiotisk å diskutere dette mm. noen har blodtrimma motoren sin.

Har begge motorene så!! Har sjekket litt på responsen der ja! jeg har en Kbs 445, med suzuki 9,9 trimmet til 15 greide den 17,7 knop mens med Hondaen klarte den 20,1 og hvet dere hva jeg kan ta bilde i helga og legge ut her igjen på mandagen.

 

All fart er målt med maggelan GPS. Ps!! Suzukien er trimmet av autorisert suzuki verksted..

Lenke til kommentar
  Du bolla hvorfor synes du ikke honda er bra skal vedde alle invollene mine på at du aldri har kjørt en 15 honda. Ps!! Har prøvd den suzukien din den sugde hardt!!

 

heh! pass munnen din nå! vi har også en 15 hk firtakter suzuki, har ikkje kjørt hondaen men, syns alle mindre firtaktera virka slappe, seint oppi plan dårlig topp fart osv..

det einaste + er at den bruker liten bensin.

 

har kjørt 40 hkern til honda på en pioner multi, det ente med at eg måtte gå fram i bauen for og få den i plan jaja!

 

 

Og du! "Honda 15 firetakt" ka med en litt høfligere tone her på forumet?

Lenke til kommentar
Syns heller ikkje hondaen din va noke serlig og skryte av,  Men den bruker no i alle fall lite bensin!

 

Syns det blir teit hvis alle skal komme og sei! Min yamaha er best for det at eg syns det, kom med en grunn hvis dokke skal skryte!

 

Sjøl har eg en 9,9 suzuki, er vel ikkje av dei raskaste men, funka fint for meg :)

Du bolla hvorfor synes du ikke honda er bra skal vedde alle invollene mine på at du aldri har kjørt en 15 honda. Ps!! Har prøvd den suzukien din den sugde hardt!!

Bare lurer, klarer du å starte noen motorer med snora? :)

Nei, han ruller/senker den igang... :p

Lenke til kommentar
En sånn 4-takts motor vil aldri gi samme respons som en 2-takt, det burde du da vite. Det blir jo bare idiotisk å diskutere dette mm. noen har blodtrimma motoren sin.

Har begge motorene så!! Har sjekket litt på responsen der ja! jeg har en Kbs 445, med suzuki 9,9 trimmet til 15 greide den 17,7 knop mens med Hondaen klarte den 20,1 og hvet dere hva jeg kan ta bilde i helga og legge ut her igjen på mandagen.

 

All fart er målt med maggelan GPS. Ps!! Suzukien er trimmet av autorisert suzuki verksted..

Dette verkstedet heter "Osloveien 13" og er ikke autorisert

Endret av paroa
Lenke til kommentar
Syns heller ikkje hondaen din va noke serlig og skryte av,  Men den bruker no i alle fall lite bensin!

 

Syns det blir teit hvis alle skal komme og sei! Min yamaha er best for det at eg syns det, kom med en grunn hvis dokke skal skryte!

 

Sjøl har eg en 9,9 suzuki, er vel ikkje av dei raskaste men, funka fint for meg :)

Du bolla hvorfor synes du ikke honda er bra skal vedde alle invollene mine på at du aldri har kjørt en 15 honda. Ps!! Har prøvd den suzukien din den sugde hardt!!

Bare lurer, klarer du å starte noen motorer med snora? :)

Nei, han ruller/senker den igang... :p

Bare så dere hvet det er jeg sterk som et helvete!! Og du pikktryne.. To takt er ut fattige luse jævler..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...