Gå til innhold

Jeg vill ha en billig mobil med god kalender

Anbefalte innlegg

Funksjoner:

-Kalender: skal synkroniseres med Outlook og det er viktig at dette fungere tilfredstillende.

-Email klient: Gjerne det, men ikke nødvendigvis.

Form:

- Skal ikke være større enn at jeg kan ha den i bukselommen.

- Antenne: intergrert.

-"Støt/sprut/støv-sikker": Vil være en fordel.

Skjerm:

En god skjerm vil være en fordel.

Pris:

Jeg har maks 2000 kroner til rådighet, men vil helst ikke bruke mer enn 1000.

Uten abonnementsbinding

Diverse:

Må ha Blåtann og kabel.

Brukes som telefon og syvendesans, skal synkroniseres med Outlook på jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er to av de mobielen jeg vurderer, men jeg lurer på om ikke Sony Ericsson T630 er god nok. Jeg har undersøkt litt på amobil, men jeg vet i utgangspunktet lite om mobiltelefoner og jeg synes det er litt vanskelig å få den fulle oversikten. Er det noen med litt erfaring som har noen gode råd?

Husk bare at synkroniseringe til Outlook er det mest vesentlige, bortsett fra at det selvfølgelig gjerne skal være en god telefon.

Lenke til kommentar

Takker!

Det blir nok en K700i selv om jeg synes det blir en smule dyrt. T630 er ikke aktuell dersom det er riktig som BanAnus sier om å skrive tekstmeldinger. T68 og T610 har jeg ikke klart å finne noen omtale på og feks mShop har dem ikke....

Lenke til kommentar
Takker!

Det blir nok en K700i selv om jeg synes det blir en smule dyrt. T630 er ikke aktuell dersom det er riktig som BanAnus sier om å skrive tekstmeldinger. T68 og T610 har jeg ikke klart å finne noen omtale på og feks mShop har dem ikke....

Ja, tilogmed T630 gikk det litt tregt med sms'ene.

Personlig hadde jeg ingen problemer med det, men så er det mange som skriver mye fortere enn meg.

K700 er betydelig raskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...