DE1 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei. Noen har skiftet passordet mitt på MSN/Hotmail og jeg kommer altså ikke inn. Er det noen som kan hjelpe meg med å komme inn på andre måter FORT? Vær så snill alle og hjelp meg *desperat* Dag-Erik Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Er det ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 det er da ingen her som kan hjelpe deg? gå hit og gjør selv hva du må... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er ikke MSN kontoen knyttet opp mot din email da ? Be de sende deg passordet, evt. be de lage et nytt et og send det på mailen som er knyttet til din konto. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jo, men siden noen eller noe har tatt passordet mitt og endret det så vil det si at jeg heller ikke kommer inn på mailen min (Hotmail) Dag-Erik Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du har ikke slått "capslock" til? Hilsen tukols Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har du et slikt kontrollspørsmål kan du jo prøve å bruke det og sette nytt passord, hvis ikke det går skaff deg en ny epost adresse, feks en gmail konto Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dette har ingen ting med hardware å gjøre (Programvare). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg