EviLEddiE Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Da jeg slåss mot Intellect Devourer i Peninsula-fengselet, tok det et angrep som reduserte intelligensen på karakteren min. Selv lenge etterpå, men masse hviling, vil denne effekten fremdeles ikke gå vekk. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt ****skapet? Finnes det en eller annen potion/spell som kan fikse dette, eller er jeg dømt i all evighet til å gå rundt som en annen idiot? Har helst ikke lyst å benytte meg av "eksterne verktøy" til å rette på dette... Lenke til kommentar
runeb Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg vil tro at det som skal til er at noen kaster en eller flere Restoration spells på deg. Alternativt kan du kanskje få tak i en potion. Nå har jeg aldri spilt Neverwinter Nights, så dette svaret er basert på vanlig penn og papir D&D. Lenke til kommentar
simes Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Det er riktig det. Bruk restoration spell eller lesser restoration spell.. Tror begge funker. Eller bare dra til tempelet og spør om å bli healet.. Lenke til kommentar
aoi Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Eller bedre: Les manualen og lær deg og spill D&D ... Lenke til kommentar
runeb Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 19:46, zimen skrev:Det er riktig det. Bruk restoration spell eller lesser restoration spell.. Tror begge funker. Eller bare dra til tempelet og spør om å bli healet.. Lesser restoration funker vel ikke mot permanente ability drains, og det er vel det det er snakk om her. Latander-templer o.l. bør vel kunne gi restoration mot et lite bidrag til kollekten... Hvis jeg ikke tar helt feil trengs det vel 100gp i diamantstøv til spellen. Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Aribeth healer deg np with ez Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 20:49, aoi skrev:Eller bedre: Les manualen og lær deg og spill D&D ... Ja, selv om jeg spilte litt D&D i militæret for 2 år siden (leste gjennom Player's Handbook samt boken over alle de forskjellige skapningene), er mine D&D-kunnskaper ganske rustne. Men så er jo pointet med dette spillet at man skal kunne spille det og ha det gøy selv uten kunnskaper om D&D fra før... Jeg mener også at slike sarkastiske kommentarer hører hjemme i en privat melding. Visste ikke at Aribeth kunne heale, så med en gang jeg ble klar over det, fikk jeg kvitt denne statusen. Uansett er NWN det beste spillet jeg har spilt på lenge, mange ganger bedre enn f.eks. Dungeon Siege! Uansett, jeg takker for alle svar. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-07-19 11:50 ] Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Sitter selv å spiller NWN, og må bare få sagt at det er et fantastisk bra spill!! Venter bare på den nyeste patchen som kommer snart. Den skal visst fikse problemer med at spillet henger seg ofte under saving og andre div ting. (Utrolig irriterende å ha spillt i 45min for så å måtte gjøre alt om igjen) (Hvem sa at Dungeon Siege var et spes bra spill??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå