melli123 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Går det ann å skrifte fargen på borderen på en textarea, mailskjema el.l.? borderen på slike skjemaer?kan man skifte den til f.eks rød? isåfall hvordan? Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 er vel bare å prøve det? ja, det går: input { border:10px solid #000; } textarea { border:10px solid #000; } Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 tøft, da må jeg nesten prøve det...takk skal du ha N* Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, det er følgende: textarea { border: 1px solid #f00; } Du kan jo alltids bruke denne koden, den er nyttig: textarea { border: 3px solid #fff; background: #fff; color: #fff; } Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jimmy Pop(/drange_net?): Hadde han ikke fått svaret sitt? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mr.Berg: Vi liker å svare flere ganger på dette forumet Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jimmy Pop(/drange_net?): Hadde han ikke fått svaret sitt? : dontgetit : Les posten hans én gang til, les første svar, les mitt svar, og se om du klarer å finne ut hva han spurte om som ikke første svar besvarte men som mitt gjorde. Når du har funnet ut av det, trenger du ikke svare her, for det er å gjøre tråden ennå mer off topic enn det den er etter mitt svar nå. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, det er klart, når det i første svar er kode som gir for bred border og feil farge forstår han det jo selvfølgelig ikke. Uff, dumme meg, beklager så mye. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis en person spør om hvordan man kan få en div til å stå helt oppe til venstre på siden, gir man ikke denne koden: #top { position: absolute; bottom: 0; right: 0; } Gjør man vel? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nei, men litt forståelse har da folk - så man trenger ikke poste 3 varianter av ett svar uansett. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nei, kanskje ikke... Poenget mitt var i allefall at når han ber om en rød border på textarea, så gir vi han koden til det, ikke koden til svart border på inputs. Her gir jeg meg for i dag, da dette ikke ser ut til å ha noe progress. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nei, kanskje ikke... Poenget mitt var i allefall at når han ber om en rød border på textarea, så gir vi han koden til det, ikke koden til svart border på inputs. Her gir jeg meg for i dag, da dette ikke ser ut til å ha noe progress. Når vedkommende skriver f.eks. rød, ser jeg ikke helt problemet dersom man oppgir en annen farge.. Ut i fra det jeg tidligere har sett av trådstarter, kan han nok CSS til å endre fargekoden selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå