N* Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) rotet litt i gamle esker med ledninger og ødelagte kort i går. slik ble resultatet: ganske artig å studere fra sitteplassen egentlig gamle tanter kommer til å tro jeg har den sykeste maskinen Endret 2. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Drit bra! Beste kunsten jeg har sett på lenge. Skulle gjerne hatt det der til å pynte opp veggen med. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) *Lage en selv* Har endel som ikke kan brukes, eller bare lyser/snurrer rundt (kan ikke fikses) Tror jeg skal gjøre noe sånn, og det som skal ha "hedersplassen": Den misshandlede AMD-prosessoren, som ikke løsner fra hk`et. Grunn: Pinnen til sokkelen er knukket rett av (det er ikke meg, den var sånn når jeg fikk den) EDIT: Kom sikkert ikke frem: Jeg likte dette, kunne sett på det leeenge ja Gjenbruk av eldre/ødelagt hw Endret 2. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hehe sykt nice! synd jeg ikke har så mye ødelagt da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hehe sykt nice! synd jeg ikke har så mye ødelagt da Spør venner, familie, søppelfyllinger, skoler, kontorer osv. da vel Du får helt sikkert noe skrot der Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 rotet litt i gamle esker med ledninger og ødelagte kort i går. slik ble resultatet: *STORT BILDE* ganske artig å studere fra sitteplassen egentlig gamle tanter kommer til å tro jeg har den sykeste maskinen Har du noe navn på kunstverket ditt? Utrollig kult egentlig Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 takk for kommentarer folkens! har ikke noe navn på det enda (noen ideer? ) bestilte seks LEDs, en UVpenn og en UVlampe fra microplex i går. tror det kommer til å se stilig ut på kabinettet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Helt uorganisert og drittøft! Personlig hadde jeg blitt sprø av å ha noe sånt rett bak/over PCskjermen min, helt i starten i allfall.. UV? Høres fint ut! Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hehe..det så rett og slett STYGT ut...var vel ikke så mye kult med det! hehe..Nå har jeg faktisk ca 5 gamle pcer liggende..men jeg henger di ikke opp på veggen:P Men kreativt må jeg si. Det skal du ha Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 tingene de har på microplex er rett og slett dårlige. jeg kjøpte seks LEDs. fire virket. UVpennen lyser såvidt, hvis jeg holder lyset helt inntil. Av/på-knappen som fulgte med inverteren virket ikke. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 tingene de har på microplex er rett og slett dårlige. jeg kjøpte seks LEDs. fire virket. UVpennen lyser såvidt, hvis jeg holder lyset helt inntil. Av/på-knappen som fulgte med inverteren virket ikke. Da sender du en mail til de, så sender de en returpakke. Da får du nytt gratis. Det er i alle fall min erfaring. De har god service Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hehe sykt nice! synd jeg ikke har så mye ødelagt da Spør venner, familie, søppelfyllinger, skoler, kontorer osv. da vel Du får helt sikkert noe skrot der joa hadde det bare ikke hvert for at rommet mitt alleredet er fylt opp med hardware som funker om ikke så har jeg 5 HK som jeg har laga en ræck til, ganske fin som hylle igrunnen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Haha! hadde vært litt stilig om den tavla som alt er festa i hadde detti ned. Ser for meg N* gå rund med arr etter kretskort i panna. Harry Potter geek versjon! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hohoho, morsomt å tenke på ja.. Uansett synes jeg det kunne blitt tøffere med et par eksterne UVkatoder og litt UVpenn over alt av komponenter, drit og møkk på HKene osv.! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Haha! hadde vært litt stilig om den tavla som alt er festa i hadde detti ned. Ser for meg N* gå rund med arr etter kretskort i panna. Harry Potter geek versjon! Ser det for meg, fikk meg en latter etter LOST nå EDIT: Stikke innom og sabotere det sånn a tdet skjer anyone? Endret 8. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå