Captaincaos Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Et enkelt spm: Er telefonene som Spaceworld selger med Telenorabonnement låst til Telenor? Takk for svar!! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvis du sjekker på siden til spaceworld, så pleier det faktisk å stå der om de er låst til telenor eller ikke. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hvis du sjekker på siden til spaceworld, så pleier det faktisk å stå der om de er låst til telenor eller ikke. Jeg har sjekket det og det står ingenting om det. Det står bare om Telenorabonnementenes fortreffelighet Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Oj da. Beklager så mye. Jeg trodde det stod på nettsiden. Tror jeg har blingset litt når jeg har tittet på nettsiden. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det kommer helt ann på hvilken telefon det er snakk om. Spaceworld får inn noen telefoner som er forhåndslåste til Telenor og noen som er operatørfrie. Varierer også veldig fra butikk til butikk da har egne eiere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 En tommelfingelregel med telenor er at telefonene oftere er låst enn de er ulåste. Alle kontanttelefoner er iallefall låst, og flesteparten av de andre mest populære telefonene er også låste. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Et enkelt spm: Er telefonene som Spaceworld selger med Telenorabonnement låst til Telenor? Takk for svar!! Bestiller du en telefon uten at det nevnes operatørlås i varebetegnelsen og du mottar en låst en kan du: 1. Heve kjøpet 2. Kreve å få en uten lås 3. Få igjen deler av kjøpsbeløpet Alle er enige om at en operatørlåst telefon er mindre verdt enn en som ikke er låst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå