JorgenSeverin Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Samme album hver natt jeg ikke får sove.. Verdens beste album gjennom alle tider; Dark Side Of The Moon - Pink Floyd Ellers kan BB King være ganske greie eller noen av de rolige sangene til Rory Gallagher! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 har jo albume til ulver . kveldsonger ååååå dig "drømme seg bort der ja" Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Train - Drops of Jupiter Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Cold Night med Eskobar får meg til å sovne inn på 5 minutter uansett hvordan dagen har vært,om det ikke er en god sovasang så vet ikke jeg EDIT: Og til SideburnsKongen,den låten var ikke på noen måte rolig eller innsovningsemne Endret 2. august 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 The Three Things av Type O Negative sovner jeg ofte til! Lenke til kommentar
Orplias Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 I det siste har jeg sovna til Neon Bible av Arcade Fire. Ellers kan jeg tenke meg at Interpol og noen avslappende sanger fra Pink Floyd ville virka bra på meg. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvis jeg skal sove til musikk så er det Ike Yoshihiro det går i. Utrolig avslappende og passende musikk. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hmm.. Goo Goo Dolls og Three Doors Down Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 midlake - roscoe fordi den er verdens flottaste sang, ellers ville eg tippe at portishead er god sovemusikk Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Prodigy - Spitfire 4286207[/snapback] What!? Robbie Williams - Road to Mandalay Norah Jones - My dear country Tori Amos - Hey Jupiter Imogen Heap - Hide and seek Donkey Kong Country Remix - Beneath the surface (Aquatic Ambience) Da har jeg slokna Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Opeth er herlig å sove til! Spesielt: Isolation Years Atonement ZzzzzZzzzz Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Alt av Mogwai. Fabelaktig musikk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Opeth funker fint, samme med the 7. angels av Avantasia Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I gamle dager sovnet jeg av og til inn til Sloth fra Analogue Bubblebath 4 av Aphex Twin, noen ganger også det siste sporet på Selected Ambient Works vol. II CD2. Får meg til å tenke på dinosaurer av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Alt frå ...And justice for all Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hvis jeg skal høre på musikk når jeg legger meg kommer jeg aldri i livet til å sovne. JEg komemr til å høre på hva de spiller, deretter få inspirasjon å en god ide elelr noe....Da sovner jeg aldri TV'n funker fett til å sovne med Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg kan sovne til hva som helst. Når jeg ikke konsentrerer meg om musikken lenger må jeg bare skru den av. Når den går i ett med alle andre lyder. Som en kamelion. Men må nok si at jeg foretrekker Poets of the fall når jeg er trøtt/sliten. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Tool - intension <3 Endret 19. august 2007 av Firesky Lenke til kommentar
Stella86 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Group 1 Crew - Forgive me (Kanskje ikke sovesang, men den er sterk! Genial sang!) I spend so many nights wondering when will it end? When will the day come, when happiness begins? I’m running the race, but it seems so hard to win. I’m sick of mourning, my stomach throwing up in the morning. I’m calling for help and watching it melt away. My heart has been put on display, and put away, And many ways, many times I told myself it was okay. And anger was the price that was paid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå