Orpheus Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Devin The Dude - Beautiful Crazy Lenke til kommentar
someOen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har faktisk satt sammen en soveplaylist på min iPod. Echoes av Pink Floyd er en fin sovesang, egentlig. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Mye av God Is an Astronaut kan sovnes inn til. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Markus Schulz & Gabriel & Dresden - Without You Near Vast Vision - Summer Blush Garantert freetrip til drømmeland Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Damien Rice - O Skikkelig comfy sovealbum. Blir helt avslappet av det. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Sanger av Apocalyptica funker fint. Lenke til kommentar
Regina Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Sanger av Apocalyptica funker fint. 9093806[/snapback] Nope, kun Damnation av Opeth. Det er fast bestemt. <3 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Noen ganger kan jeg høre på skikkelig glad, energisk musikk når jeg skal sove, men det beste er rolig musikk, synes jeg. Min absolutte favoritt-sovesang er: Interpol - Untitled Andre favoritt-sovesanger: Within Temptation - In Perfect Harmony Led Zeppelin - White Summer/Black Mountain Side Ambeon - High The Dandy Warhols - Sleep Mark Knopfler - What It Is Andre band/artister jeg hører på når jeg skal sove: Goo Goo Dolls - Live in Buffalo-CD'en Katie Melua Norah Jones Midnight Choir <- Anbefales. Minor Majority Coldplay Live R.E.M. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hører på det meste av The offspring når jeg skal sove, er ikke av den mest rolige musikken men fungerer for meg Endret 19. juli 2007 av *martin* Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor omtrent alt av Pink floyd 4287996[/snapback] Hele Damnation-albumet til Opeth. 4 er vi faktisk. Propaganda er også inne på noe... 4288567[/snapback] Slenger meg på de. Særlig High Hopes av Pink Floyd. Jeg hører helst på rolige sanger... Favoritten blir kanskje I'm raving (Dj Taucher remix) 9074326[/snapback] Unnskyld for dobbelpost men den er også utrolig avslappende. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 To innlegg identifisert som ulovlig bumping er slått sammen. Benytt -knappen hvis det er noe nytt å tilføye. Ikke kommenter dette innlegget i tråden, ettersom det blir off-topic og uinteressant for de som vil lese om emnet. Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Quietdrive - Time after time (coverlåt) The Frey - Look after you Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 in flames - Your Bedtime Story Is Scaring beste sove sang ellers er det noen ganger noen lucid dreming lyder Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg pleier å sovne inn til Eva Cassidy med Fields Of Gold, eller Radiohead - Exit Music første del. Husker en gang jeg skulle sove, og hadde satt på Fields of Gold. Det nærmet seg slutten av sangen, og jeg hadde nesten sovnet. Jeg tenkte ikke på at det kom en ny sang rett etterpå, og selvfølgelig slo Rammstein inn i ørene, og jeg sovnet ikke på 45 minutter. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har fått tak på soundtracken til Uplink (det hacke spillet) i dag. Det er sovemusikk det! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Forskjellige sanger av Eva Cassidy og Madrugada er behagelig sovemusikk. Stemmen til Sivert Høyem er skikkelig avslappende, samme med Cassidy sin. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Patrick Park - Life Is A Song er brukbar å sove til. Sangen er blandt annet brukt i den siste scenen i OC. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Trivium - Dying in you arms En av de få rolge sangene jeg liker.. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 I det siste har det gått i hele 1349 - Liberation-albumet Må jo ha digge-musikk når man skal sove. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Noe Porcupine Tree hvertfall. Russia on Ice eller Anesthetize. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå