Midnight_walker Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Antestor - Mitt Hjerte Theater Of Tragedy - Sweet Art Thou Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Everlast - What its like Dere som ikke har hørt denne sangen, har virkelig gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hmm.. Devildoll er nokså fint å sovne til, må også legge til Portishead Lenke til kommentar
Disable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Aner ikke om denne har vert oppe før, men prøver meg jeg Jeg tenker på da sanger av den mer rolige typen, som balader og soft-rock Alle relevante diskusjoner er godtatte! Min liste: - Matchbox 20 - 3AM - Keane - This is the last time - Keane - Snowed under - Muse - Unintended - Travis - Why does it allways rain on me - The Fray - How to save a life - The Fray - Heaven forbid - Chicago - Hard to say Im sorry. så gutter og jenter! hva får dere til å drømme søtt? Eidt: jeg suger i bokmål :S Endret 9. juli 2007 av Disable Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg må ha det stille om jeg skal sovne. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hehe rekna med noe fant en måte å få seg en post uten å svare til mine forventninger jaja, hva du liker på the voice da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tja.. techno med rolig melodi.. og litt in flames, pain og sånt.. varierer, men mest techno.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 I det siste har det gått i Minor Majority, Enigma og Scorpions (LP). Greit å sove til litt rolig musikk =) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hører ikke på musikk når jeg skal sove nå, men jeg har gjort det i en periode. En stund hørte jeg på Burzum - Det som en gang var (merk: sangen, ikke skiva med nesten samme navn) hver kveld. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Pan pipes =) 9041248[/snapback] Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg hører musikk en snau halvtime i sengen før jeg sovner. Musikken er mye bedre da. Når jeg ligger taus i ett mørkt rom, og vier hele min oppmerksomhet til lyden fra hodesettet. Det går i rolig prog: The Dark Side of the Moon / annet av PF Camel - Stationary Traveller / The Snow Goose Ayreon - THE/TDS/TFE Lenke til kommentar
Disable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg hører musikk en snau halvtime i sengen før jeg sovner. Musikken er mye bedre da. Når jeg ligger taus i ett mørkt rom, og vier hele min oppmerksomhet til lyden fra hodesettet. Det går i rolig prog: The Dark Side of the Moon / annet av PF Camel - Stationary Traveller / The Snow Goose Ayreon - THE/TDS/TFE 9041374[/snapback] enig der! Alt er bedre når du er i "den rette stemningen" Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 chopin, pan music, pianomusikk er bra... men det enkleste er å ha sex så sovner jeg med en gang Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 chopin, pan music, pianomusikk er bra... men det enkleste er å ha sex så sovner jeg med en gang 9041426[/snapback] så sant så sant! Kan du komme med noen konkrete titler! trenger noen nye sanger Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Cluster one av Pink Floyd 5.15 AM av Mark Knopfler Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 billy talent funker når jeg skal sovne. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ENYA funker no matter what within temptation - forgiven within temptation - all I need within temptation - memories within temptation - angels er også gode alternativer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå