sixx Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Led Zeppelin....de har endel sære lanvarige bra sanger kashmir og stairway to heaven er vel bra Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hele Damnation-albumet til Opeth. 4 er vi faktisk. 5 ! Og Face of Melinda -Jar Nei, da er vi ihvertfall 6... Eller noen rolige sanger fra Dream Theater Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Min gode venn/medlem "kiske" åpnet en slik tråd, den ble stengt Hvorfor det?? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Rolig SOAD, Opeth og Bryan Adams å slik skit. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 led zeppelin- staiway to heaven enya- may it be AeroSmith- i dont wanna miss a thing pink floyd- learning to fly staind- its been a while sum 41- pieces Good charlotte (ja, jeg vet, my guilty pleasure)- say anything Simple plan- prefect kommer ikke på flere i farta Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Sigur Rós, Opeth, Silentium. :] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Pink Floyd - Echoes Ja, JA!! Hehe.. Enya er og god sovemusikk! For tiden er jeg faktisk på lav trance når jeg skal sove.. Bare er sånn Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det ingen som har nevn Chicane enda? Rart... Chicane: -Autumn Tacticts (feat. Justine Suissa) -Halcyon -Offshore -Saltwater (The Thrillseekers Remix) Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 sover til : Naruto OST 1 og 2 (anime) Six Feet Under, alle album Rammstein, ALLE album (jepp du leste rett) Machinae Supremacy, har bare 27 låter av dem, men alle er geniale (lastes gratis fra www.machinaesupremacy.com ) The Sins of Thy Beloved, tilfelige spor fra tilfeldige plater. Intro Theme fra Neon Genesis Evangelion (anime) ^^ min winamp sove playlist, er noen 100 sanger i den listen. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg sovner alltid til MetallicA...... Alt fra MetallicA kan man sove til Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Omtrent alt av Loreena Mckennitt... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Joan Armatrading, "What's inside" albumet. Suzanne Vega og Joni Mitchell er også herlige å høre på når jeg slapper av / sovner. Utover det, gjerne en psy trance eller ambient kanal på internett, med eksperimentelle maleriske lydkulisser i slow motion. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Rammstein, ALLE album (jepp du leste rett) jøss, den var litt imponerende. jeg vil helst ha dte helt musestille når jeg skal sove, men skal det være sovemusikk så funker leonard cohen fint. myk og deilig stemme, dessuten brøler han aldri. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hvis jeg må blir det nok in flames, dimmu, cob osv.osv. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hele Damnation-albumet til Opeth. 4 er vi faktisk. 5 ! Og Face of Melinda -Jar Nei, da er vi ihvertfall 6... Eller noen rolige sanger fra Dream Theater støtter dette! Opeth <3 Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har ikke en favorittsang, men skal jeg sovne til musikk(noe som skjer ganske ofte), så hører jeg på Dream Theater, Cradle Of Filth(Nymphetamine). Eller rett og slett bare setter på noe Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Glemte å nevne Satyricon - Volcano... (Ja, jeg har sovnet til denne flere ganger. ) Tr00! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Roxette funker faktisk også. "i love when you do that hocus pocus to me" Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Roxette funker faktisk også. "i love when you do that hocus pocus to me" Kommer til åsovne godt etter å ha sett bildet ditt jeg( deg) Lenke til kommentar
TMH Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Min favorittsovesang heter "stillhet". Det som er så merkelig med denne sangen, er at den oppstår når det er ro i hele huset, og ikke noe bråk utenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå