ParaNode Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Windir her. disken med all musikken på paja for en måned sia eller.no. har ikke giddet å fikse på det, så jeg "rippa" noen av mine egne go'plater. Har vel no soilent green og marduk også, tror jeg. og seff litt big bang, og litt daft punk, og litt chemical brothers.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ulvers nye album Blood Inside. Blir avslappet og trøtt av og høre på det. Ikke fordi det er så dårlig, men fordi det er så hmmmmm rart. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Coldplay - Speed Of Sound. Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Lett spørsmål! Sett på en skive av Sigur Ròs ! De synger på "hopelandish" på det ene albumet iallefall. Når de opptrådde på Roskilde i fjor, mått vaktene gå rundt å vekke folk som hadde sovnet under konserten! Skikkelig kosemusikk! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Flyttes til musikk-kategorien Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Biosphere - Substrata http://www.discogs.com/release/67037 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Burzum - Det Som Engang Var Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 ATB Mark Otten REM Coldplay DJ Krush Kent Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bonnie Tylor - Turn Around Diana Ross - When You Tell Me That You Love Me Dei forslaga er bare om du har lyst å sovne fort då. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Melatonin - Meditations on Sound in Sleep er en passende kompilasjon for dette formålet :_) Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ozzy Osbourne - Mama, im coming home Ozzy Osbourne - Dreamer Ozzy Osbourne - See you on the other side The Streets - Dry Your Eyes Metallica - Until it sleeps Metallica - One Metallica - Nothing else matters Nightwish - Roll Tide(Crimson Tide) Nightwish - Ghost Love Score Nightwish - Sleeping sun .... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 omtrent alt av Pink floyd Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hele Damnation-albumet til Opeth. da er vi 2 Da er vi 3 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hele Damnation-albumet til Opeth. 4 er vi faktisk. Propaganda er også inne på noe... Endret 3. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg hører utelukkende på trance, men når jeg skal sove, blir det definitivt noe rock'n roll fra 60 og 70 tallet Er bare noe magisk med den musikken... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hm, egentlig all musikk jeg liker. Men Rammstein-sangene er nok det mest trøttende på kvelden. Children of Bodom er også god sovemusikk Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hele Damnation-albumet til Opeth. 4 er vi faktisk. 5 ! Og Face of Melinda -Jar Endret 3. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå