Sirslask Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva suntes du er det beste oldies? selv syntes jeg Jefferson airplane og Mamas and papas det er vel den enesta jeg hører på og Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vet ikke om de er "oldies", men dire straits, pink floyd og Eric Clapton er noe av det beste. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det beste er band som; KAK, The Crazy World Of Arthur Brown, Captain Beefheart, Velvet Underground, The Nice etc... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vil ikke kvalifisere tidløs musikk som Velvet Underground, The Crazy World Of Arthur Brown og Pink Floyd som oldies. Her skal du få en liste over de skikkelige oldiesene: Mamas & Papas - California Dreamin' Jefferson Airplane - Somebody to love Lovin' spoonful - Summer in the City David McWilliams - The days of Pearly Spencer Turtles - Kites Flowerpot men - Let's go to San Francisco Fifth Dimension - Aquarius Gerry & The Pacemakers - Ferry' Cross The Mersey The Foundations - Build Me Up, Buttercup Lemon pipers - Green tabourine Turtles - Happy Together Hemans Hermits - No milk today Procol Harum - Whiter shade of pale Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mamas & Papas - California Dreamin' Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vil ikke kvalifisere tidløs musikk som Velvet Underground, The Crazy World Of Arthur Brown og Pink Floyd som oldies. Kan si meg enig i det, uttrykket "oldies, but goldies" er egentlig litt nedsettende. ..men har er noen kandidater: Vanilla Fudge - You Keep Me Hangin' on (Supreme's cover i halv hastighet) The Electric Prunes - I Had Too Much To Dream (Last Night) The Blue Magoos - (We Ain't got) Nothin' Yet Love - Alone Again Or Tim Buckley - Buzzin' Fly H. P. Lovecraft - Spin, Spin, Spin Simon Dupree And The Big Sound - Kites The Idle Race - Skeleton And The Roundabout The Amboy Dukes - Journey To The Center Of The Mind Eric Burdon & The Animals - Monterey The Misunderstood - I Can Take You To The Sun The Purple Gang - Granny Takes A Trip Art - Supernatural Fairy-Tales Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vil ikke kvalifisere tidløs musikk som Velvet Underground, The Crazy World Of Arthur Brown og Pink Floyd som oldies. Hvorfor ikke? Og hva er det som gjør artistene i lista di til "skikkelige" oldies? T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Sangene! Det er sangene som er oldies. Hvis du kjøper en samleskive med tittel "Great oldies" så tror jeg ikke du finner "Pink Floyd - Money" på den. Hvorfor spør du? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Sangene! Det er sangene som er oldies. Hvis du kjøper en samleskive med tittel "Great oldies" så tror jeg ikke du finner "Pink Floyd - Money" på den. Hvorfor spør du? Njæ...bare lurte, liksom. Tenkte vel at du satt med fasitsvaret og leksikondefinisjonen på dette også. Og det gjorde du jo. T'Weed Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Sangene! Det er sangene som er oldies. Hvis du kjøper en samleskive med tittel "Great oldies" så tror jeg ikke du finner "Pink Floyd - Money" på den. Hvorfor spør du? Njæ...bare lurte, liksom. Tenkte vel at du satt med fasitsvaret og leksikondefinisjonen på dette også. Og det gjorde du jo. T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå