grandiosa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg kan hoste filmen din for deg. Gratis. For mer info se: http://www.hybeltv.com/hjelp.htm Petter A Hansen Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Så er spørsmål: Kvifor? Og: kva båndbredde? Kva transfer/mnd? Kor lenge blir dei liggjande? Kven betalar for dette? Må vere mindre enn 50mb. Ja, men kva meir liksom? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det hender faktisk at folk bare prøver å hjelpe andre som for eksempel hjelper dem litt å! Det er jo ikke vits å ha masse plass på en server som du ikke bruker... ja hvorfor ikke bare låne det bort som disse gjør.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hehe, sant. Eg tenkte kanskje det var ein universitetslinje eller noko. Det kom litt vel suspekt ut. Eg er ikkje så mistruisk Men likevel synest eg den nødvendige informasjonen manglar. Eg låner vekk mi båndbredde til Johan, eg har 5gb transfer, og bruker ikkje meir enn under 1gb på heimesida mi. Så difor kan jo han få dei 4 andre. -- Eg lurte eigentleg berre Så; kostar det dykk noko? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Hei hei. Har selv 50 gig båndbredde og bruker ca 20. Så vil ikke sett noen grense, men om dette tilbudet tar over min bruk vil jeg reagere. Jeg kan ha filen liggende på server så lenge det blir nødvendig. Dette er kun et tilbud til andre uten eget webhotell da jeg selv har mer enn jeg har bruk for. Ta kontakt på [email protected] Petter Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 OK, sjå der har me grunn. Ganske lik min; eg har 5gb og bruker ikkje meir enn 1gb sjølv, så Pia mi fekk liggje på vevhotellet mitt Flottflott grandiosa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå