PoWerFeeD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Støtter k750i exel filer? Har planer om å kjøpe denne telefonen, å legge over skiftplaner som jeg har liggende på exel (.xls) fil. Eller må jeg overføre informasjonen til outlook kalenderen, og overføre infoen der? På forhånd takk for svar! Ellers kan man høre på radio/mp3 på "høyttaler" eller må man ha headsett slik som på min gamle nokia? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Ellers kan man høre på radio/mp3 på "høyttaler" eller må man ha headsett slik som på min gamle nokia? Høyttaler funker fint det, så lenge headsette står i, da denne blir brukt som antenne Endret 2. juni 2005 av Alderon Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ellers kan man høre på radio/mp3 på "høyttaler" eller må man ha headsett slik som på min gamle nokia? Høyttaler funker fint det, så lenge headsette står i, da denne blir brukt som antenne Ja, men på radio-delen må headsettet være koplet til siden det er antenna. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Høyttaler funker fint det, så lenge headsette står i, da denne blir brukt som antenne Ja, men på radio-delen må headsettet være koplet til siden det er antenna. Det er jo det han sier! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Excel filer støtter den nok ikke. Men synking mot outlook går knirkefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå