Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Flyttet 20gb fra stasjon C til D. Nå funker ikke D

Anbefalte innlegg

Jeg brukte Partition Magic 8.0 til å flytte 20gb fra stsjon C til D.

Nå når jeg prøver å åpne f.eks. en film som ligger på D spiller den istedet av musikk fra en annen mappe på samme stasjon. Dette samme skjer med alle filene. Det virker som de "bytter".

Jeg har defragmentert D: men det hjalp ikke.. Noen som vet om det er noe å gjøre?

(har all den dyrebare musikken min på D:) :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er dessverre grunnen til at det alltid anbefales å ta backup før du kjører PM.

Av og til klarer PM rett og slett ikke å oppdatere registret på den måten det egentlig skal. :no:

Ut fra mine erfaringer, er det veldig sjelden det skjer. Problemet er bare at det enda sjeldnere er noe å gjøre når problemer oppstår etter bruk av PM :thumbdown:

Lenke til kommentar

Tviler på at det er noe med codecene fordi det samme skjer når jeg prøver å spille av musikk.. Trykker på Iron Maiden (i winamp) så begynner Micheal Jakcson å gjøgle liksom..

Filen skal være på rundt 50 min..

Det aller rarest er at noen ganger begynner stemmer fra spill som f,eks Stronghold. Jeg har ikke installert det engang, og i tillegg ligger det på en annen harddisk...

Merklige greier... :hmm:

Endret av P_NuT
Lenke til kommentar

Ja, jeg fant ett bildet (blant mange) som funket., men det er det eneste. Andre bilder står det bare "No preview" eller lignende..

Sitter på en annen maskin nå så jeg får nok ikke sjekket noe mer ikveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...