P_NuT Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg brukte Partition Magic 8.0 til å flytte 20gb fra stsjon C til D. Nå når jeg prøver å åpne f.eks. en film som ligger på D spiller den istedet av musikk fra en annen mappe på samme stasjon. Dette samme skjer med alle filene. Det virker som de "bytter". Jeg har defragmentert D: men det hjalp ikke.. Noen som vet om det er noe å gjøre? (har all den dyrebare musikken min på D:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du mulighet til å ta bilde av problemet? (print screen) Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Dette er dessverre grunnen til at det alltid anbefales å ta backup før du kjører PM. Av og til klarer PM rett og slett ikke å oppdatere registret på den måten det egentlig skal. Ut fra mine erfaringer, er det veldig sjelden det skjer. Problemet er bare at det enda sjeldnere er noe å gjøre når problemer oppstår etter bruk av PM Lenke til kommentar
P_NuT Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Her ser du jeg spiller av en episode Lost, men istedet er det 4 timer med musikk... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det er kanskje problem med video-codec. Installér codecene du bruker på nytt. (xvid divx osv) Hvor lang skal filen være? Lenke til kommentar
P_NuT Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Tviler på at det er noe med codecene fordi det samme skjer når jeg prøver å spille av musikk.. Trykker på Iron Maiden (i winamp) så begynner Micheal Jakcson å gjøgle liksom.. Filen skal være på rundt 50 min.. Det aller rarest er at noen ganger begynner stemmer fra spill som f,eks Stronghold. Jeg har ikke installert det engang, og i tillegg ligger det på en annen harddisk... Merklige greier... Endret 2. juni 2005 av P_NuT Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det virker som innholdet på partisjonen er ødelagt. Det skjedde noe lignende med meg i PM for to måneder siden (jeg mistet savegamene til alle spillene ). Lenke til kommentar
P_NuT Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Så det vil si at jeg like godt kan gi opp? :'( Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Så det vil si at jeg like godt kan gi opp? :'( Stor fare for det ja Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Så det vil si at jeg like godt kan gi opp? :'( Du kan selvsagt se om det er noen filer som fungérer. Redd dem før det er for sent. Lenke til kommentar
P_NuT Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Venter litt til i tilfelle noe dukker opp. Kommer nok til å lete LENGE etter eventuelle løsninger.. Jaja.. That's life! takker for svar i hvert fall. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Trykker på Iron Maiden (i winamp) så begynner Micheal Jakcson å gjøgle liksom.. ahha, så bra sagt x] Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du funnet noen filer som ikke er ødelagde? Lenke til kommentar
P_NuT Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Ja, jeg fant ett bildet (blant mange) som funket., men det er det eneste. Andre bilder står det bare "No preview" eller lignende.. Sitter på en annen maskin nå så jeg får nok ikke sjekket noe mer ikveld. Lenke til kommentar
P_NuT Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Ironisk nok er install filen til PM en av de få tingene som enda funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå