Gå til innhold

Demo av Battlefield 2 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest gjennom alle 27(!) sidene, så derfor spør jeg:

 

Har noen klart å kjøre på høyere enn 1024x768? ganske irriterende for meg egentlig, er så vant med 1280

Har prøvd med de Nvidia driverene som følger med, men da funker ingenting, ikke engang CS

 

Syntes det var litt dårlig at vi ikke kunne stille om ticks, tid osv... Kjipt med bare 10minutter.

 

Må si det var gøy å være commander og sende artelleri opp rompa deres! :p

Lenke til kommentar

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 + +szx 1920 +szy 1200

 

 

Widescreen ( 1920x1200 oppløysing )

 

 

 

 

 

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 + +szx 1280 +szy 1024

 

 

19" / 17" LCD 1280*1024 oppløysing!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Har ikke lest gjennom alle 27(!) sidene, så derfor spør jeg:

 

Har noen klart å kjøre på høyere enn 1024x768? ganske irriterende for meg egentlig, er så vant med 1280

Har prøvd med de Nvidia driverene som følger med, men da funker ingenting, ikke engang CS

 

Syntes det var litt dårlig at vi ikke kunne stille om ticks, tid osv... Kjipt med bare 10minutter.

 

Må si det var gøy å være commander og sende artelleri opp rompa deres! :p

Det går å skifte på alt dette! jeg lagde en tråd med det men den ble slettet helt uten forvarsel (WTF?) så det var vel noe de ikke likte men let litt på forumet så finner du nok svar

Lenke til kommentar
Det går å skifte på alt dette! jeg lagde en tråd med det men den ble slettet helt uten forvarsel (WTF?) så det var vel noe de ikke likte men let litt på forumet så finner du nok svar

Da får vi se hva som skjer når jeg poster det her...

Legg til i shortcuten slik at den ser slik ut:

<path til bf folderen>\BF2.exe +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Lenke til kommentar
Det kommer om 12 dager. sove uttafor elkjøp* :dribble:

Da skal du sannelig sove lenge der, for bor du ikke i en veldig stor by, må du nok belage deg på å vente minst ei uke lenger! :!:

 

EDIT: Avas_2: Skryter du? Javel, du er vel kul, hva? Skikkelig kul.

Du må være verdens kuleste mann som faktisk laster ned den leakede versjonen av et spill som enda ikke har blitt leaket!

Jeg ler meg grønn! :lol::lol:

 

Eller HAR den leakede versjonen allerede kommet? :dontgetit:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=19/06/2005 : 14:40]
Det kommer om 12 dager. sove uttafor elkjøp* :dribble:

Da skal du sannelig sove lenge der, for bor du ikke i en veldig stor by, må du nok belage deg på å vente minst ei uke lenger! :!:

 

EDIT: Avas_2: Skryter du? Javel, du er vel kul, hva? Skikkelig kul.

Du må være verdens kuleste mann som faktisk laster ned den leakede versjonen av et spill som enda ikke har blitt leaket!

Jeg ler meg grønn! :lol::lol:

 

Eller HAR den leakede versjonen allerede kommet? :dontgetit:

den leakede versjonen har kommt ut :yes:

Lenke til kommentar

Men uansett skryter du, Avas_2. Så jeg går utifra at du er verdens kuleste mann. Du MÅ jo være det!

Du sitter jo å laster ned spill! Gjør man det er man verdens kuleste mann. Basta.

Og ikke nok med det! Du er jo så kul at du sier det til en hel haug med folk som gir blanke faen! DA er du kul da ja! ;)

 

Uansett tviler jeg på at det ER spillet, da det bare tar 1.91GB. BFV tar, så vidt jeg vet 1.92GB.

 

Nå, hvorfor ville EA kommet med en DVD release på et spill som er 3CDer stort?

Og i såfall, hvorfor ville de kommet med BARE en DVD release, og ikke en CD release i tillegg?

Mer eller mindre INGEN utgivere sliper ut spill på DVD da de tar så lite plass.

De sparer vist penger eller noe sånn.

 

Uansett, Avas_2, verdens kuleste mann. Du vet at det ikke er boter i multiplayer?

Det eneste du kan spille er singleplayer eller multiplayer helt alene, så du sparer egentlig ikke så veldig mye penger på å laste det ned (dessuten er den versjonen muligens, og forhåpentlig vis, en fake).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
MeTa][iC: Du kan nok spille både på singleplayer og cracka multiplayer servere.. versjonen som florerer nå fungerer på offisielle servere også, men auth serveren er sannsynligvis ikke aktivert.

Dette blir vel snart fixet? Ettersom jeg aldri har vært i nærheten av cracka spill som kan spilles på internett :ermm:

 

Men hva mener du med auth server? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...