Gå til innhold

Demo av Battlefield 2 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre enn meg som koser seg med minigun og innkommende fly på hangarskipet eller? Stakkars araberpilotene blir ikke gamle da

Ja, jeg gjorde det..

Men nå kommer jeg med helikopter og skyter istykker mingunnern, så skyter jeg vilt på de på båten :D

 

Steike ta det er et bra spill... :ohmy: Se på klokken.. :hmm: Må vel sove "litt" i natt..

SINNSYKT bra spill.. Skal ta opp lån i banken, og kjøpe det når det kommer ut. :D

Lenke til kommentar

BF2 er, på samme måte, men i større grad, lik de tidligere BF spillene på èn ting.

Det er: Det er BARE så bra og morsomt som spillerne gjør det!

Dette er BF's gyldne regel. Om spillerne venter på hverandre når de har et kjøretøy, jobber sammen for å oppnå mål, osv, blir spillet suverent.

Farer bare alle rundt omkring og lever seitt eget liv, er spillet morsomt i 5 minutter på det meste.

 

Grunnen til at BF2 er slik i en mye større grad, er fordi det er et innebygd squad-system og en mic-funksjon (som begge fungerer ypperlig) implementert i spillet, noe som åpner for nye høyder innen lagarbeid i spill.

Lenke til kommentar
klarer dette skjermkortet og kjøre BF2?

 

fikk en beskjed at jeg måtte oppgradere skjermkortet mitt pga at jeg bare hadde et geforce 4.  BF2 støtter ikke Geforce 4..

Samme hær. Maskina sto på for inggennytte i natt...bare for å finne ut at GF Ti 4600 ikke støttes :cry:

 

HL2 funka som bare det...BF2 får jeg ikke starte engang

Endret av Blue
Lenke til kommentar
[iC' date=12/06/2005 : 05:46] BF2 er, på samme måte, men i større grad, lik de tidligere BF spillene på èn ting.

Det er: Det er BARE så bra og morsomt som spillerne gjør det!

Dette er BF's gyldne regel. Om spillerne venter på hverandre når de har et kjøretøy, jobber sammen for å oppnå mål, osv, blir spillet suverent.

Farer bare alle rundt omkring og lever seitt eget liv, er spillet morsomt i 5 minutter på det meste.

 

Grunnen til at BF2 er slik i en mye større grad, er fordi det er et innebygd squad-system og en mic-funksjon (som begge fungerer ypperlig) implementert i spillet, noe som åpner for nye høyder innen lagarbeid i spill.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

I byrjan så spillte jeg for det meste for meg selv og gikk å vimmsa alene, da ble jeg rett og slett, ja, jeg ble dritlei!

 

Men så joina jeg en squad og det var skikkelig teamplay, og det var rett og slett FANTASTISK! :dribble:

Lenke til kommentar

ble litt overrasket over at det var såppas små maskinkrav til skjemkort..

 

kjører det glatt på 1024 og det meste på high på mitt 9600xt... og det hakker bare litt av å til pga at jeg bare har 512mb ram (og en hel haug me programmer i bakrunnen)

 

kompisen min kjører det glatt på 800 og alt på low (har ikke stilt det opp) på et gforce fx 5200 kort!! det hakker mindre enn mitt fordi han har 1024mb ram.

 

 

loadingen går mye fortere på hannes pc.. og jeg får lyst til å kjøpe mere ram når jeg ser det ;)

 

flere som har lyst til å kjøpe mere ram etter å ha spilt bf2 demoen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...